آزمون بهترین پاسور لیگ روسیه

سردار تا پایان هفته نهم لیگ روسیه، 4 پاس گل داده و از این حیث، بهترین آمار را میان تمام بازیکنان حاضر در لیگ روسیه به خود اختصاص داده. سردار نخستین پاس گل خود را هفته چهارم و مقابل احمد گروژنی ارسال کرد. او بایرامیان را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن هم دروازه حریف را باز کرد.

هفته هفتم و در بازی برابر ینیسی، آزمون در دقیقه 6 دیمتری پولوز را در موقعیت گل قرار داد و این مهاجم نیز موفق شد دروازه حریف را باز کند. این اتفاق در هفته هشتم هم تکرار شد. مقابل آرسنال‌تولا و دقیقه 77. آزمون پاس دقیقی برای ایگور کونووالوف فرستاد و او هم یک گل زیبا به ثمر رساند. سردار البته در این بازی، یک پنالتی هم گرفت اما بایرامیان موفق نشد آن را به تور دروازه آرسنال برساند.

هفته نهم، باز هم این سردار بود که کمک کرد روبین‌کازان یک پیروزی ارزشمند کسب کند. او مقابل کریلیا سووتوف یک گل زد و یک بار هم پودربریزکین را در موقعیت مناسب قرار داد تا او بتواند یکی از گل‌های روبین‌کازان را به ثمر برساند. این 4 پاس گلی بود که سردار برای بازیکنان روبین‌کازان ارسال کرده و البته یک پنالتی هم گرفته است.

در جدول رده‌بندی بهترین پاسورهای لیگ روسیه، سردار در صدر است و الکساندر اروخین از زنیت سن‌پترزبورگ، یوری گازینسکی از کراسنودار و جواژینیو از دینامو مسکو در رده‌های بعدی قرار دارند. اروخین، هم‌تیمی سابق آزمون در روستوف است که در جام جهانی نیز عضو تیم ملی روسیه بود و 2 بار در ترکیب این تیم بازی کرد. یوری گازینسکی 28 ساله نیز یکی از بازیکنان ثابت روسیه در جام جهانی 2018 بود که یک گل هم به ثمر رساند.

آزمون در حالی از رقبای نامدار خود سبقت گرفته که 3 گل زده هم به نام خود ثبت کرده. دو گل در هفته نخست مقابل کراسنودار و یکی هم هفته نهم و برابر کریلیا سووتوف. این آمار آزمون را در میان ارزشمندترین بازیکنان لیگ روسیه قرار می‌دهد و البته یک پیغام ویژه‌ هم برای کارلوس کی‌روش دارد. اینکه سردار در اوج آمادگی است و بازگشت او به تیم ملی- با یک روش مناسب- می‌تواند یک خبر خوب باشد. مهاجمی که این فصل، اتفاق‌های جدیدی را تجربه می‌کند و البته سبک بازی‌اش نیز تغییر کرده است. هم یک گلزن توانا و هم پاسوری خلاق.

از سردار، باز هم می‌توانیم خبر خوب بشنویم. او به‌عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر روبین‌کازان انتخاب شده و 70 درصد آرا را به خود اختصاص داده. در این شرایط، آزمون به تیم ملی هم دعوت شده و در مسیر بازگشت قرار گرفته. بازگشت بازیکنی که یکی از امیدهای موفقیت ایران در جام ملت‌هاست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

بی رحمی یک زن هنگام سقوط زنی دیگر! + جزییات

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

 

کدخبر: 422583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟