تصمیم جدی ستاره PSG برای جدایی

آدرین رابیو برای سومین بار پیشنهاد باشگاهش پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد را رد کرده است. قرارداد این هافبک فرانسوی با PSG در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و باشگاه‌های منچسترسیتی، چلسی و بارسلونا برای جذب او ابراز علاقه کرده‌اند.

پاری سن ژرمن که مصمم است رابیو را در پاریس نگه دارد و از تلاشهای این سه باشگاه بزرگ برای اغوای او نگران شده است اخیراً به رابیو دستمزد سالانه‌ای معادل 7.2 میلیون یورو پیشنهاد داده.

اما شبکه‌ی BeIN گزارش داد که رابیو این پیشنهاد را رد کرده. پیشنهادی که سومین تلاش پاری سن ژرمن برای اطمینان از باقی ماندن ستاره‌ی فرانسوی در پاریس بوده است. مسئولین PSG برای راضی کردن رابیو از روشهای مختلف استفاده کرده و حتی از توماس توخل سرمربی تیم خواسته‌اند در مذاکرات با او شرکت کند ولی با همه‌ی این اوصاف موفق نشده‌اند نظر مثبت رابیو را جلب کنند.

دیلی‌میل گزارش داده که اختلاف میان رابیو و آنترو هنریک مدیر ورزشی پاری سن ژرمن یکی از دلایلی بوده که باعث شده رابیو تمایلی به تمدید قرارداد خود با این باشگاه فرانسوی نداشته باشد.

سیتی، چلسی و بارسلونا از مهمترین باشگاه‌هایی هستند که برای جذب رابیو تلاش می‌کنند هر چند باشگاه‌های خواهان به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی تنها به این سه خلاصه نمی‌شود. بر اساس گزارش‌ها لیورپول و بایرن مونیخ هم رابیوی 23ساله را یکی از هدفهای خود برای اولین فرصت نقل و انتقالات می‌دانند. رابیو در گذشته سابقه‌ی بازی در منچسترسیتی را داشته و در سال 2008 مدتی را در آکادمی جوانان این باشگاه انگلیسی سپری کرده است هر چند بعد از مدتی به دلیل غم غربت، انگلیس را ترک کرده و به کشورش برمی‌گردد. چهارشنبه‌شب که PSG در قالب رقابتهای چمپیونزلیگ در استادیوم پارک دوپرنس پاریس موفق شد ستاره‌ی سرخ بلگراد را با نتیجه‌ی 6-1 در هم بکوبد رابیو در زمین حضور داشت و در پیروزی قاطع تیمش نقش مهمی بازی کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترامپ اعتراف کرد: ایران 15 روزه عربستان را شکست می دهد

فیلم آشنایی زن امریکایی با 4 دندانپزشک ایرانی نقشه شوم او را لو داد + عکس

با اتوبوس شیک و اختصاصی پرسپولیس مسافرکشی می کنند!

ازدواج رونالدو با دختر 23 ساله یک قاچاقچی کوکائین + عکس

پزشک منحرف به دختران باکره در مطب و بیمارستان دست درازی می کرد +عکس

تجاوز وحشیانه داماد کینه جو به خواهر زن 13 ساله در اتاق خواب + عکس

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

خیلی خوشحال بودم که حامله شدم ولی رامین با نامردی مرا تنها گذاشت

درخواست شرم آور یک شرور از پیرزن 90 ساله در خیابان / لخت شو! +عکس

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

واکنش تلخ رضا شفیعی‌جم به شایعه ازدواجش با ماهایا پطروسیان + فیلم

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

تجاوز به 2 دختر زندانی در توالت زندان / وقتی این دختر حامله شد ... + عکس

 

کدخبر: 422229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟