عواقب نداشتن تیم باشگاهی؛ رضاییان خط خورد!

رامین رضاییان مدافع راست فصل گذشته تیم اوستنده بلژیک که به واسطه عملکرد خوبش توانست همراه با تیم ملی به روسیه برود و در جام جهانی نیز بازی کند، حالا دیگر جایی در تیم ملی ندارد. رضاییان در جام جهانی در پست دفاع راست پای ثابت ترکیب تیم ملی بود و عملکرد خوبی هم داشت اما بعد از این تورنمنت بزرگ با هیچ تیم باشگاهی قرارداد امضا نکرد تا زمینه برای خط خوردنش از تیم ملی فراهم شود.

رضاییان در اردوی قبلی تیم ملی و بازی با ازبکستان هم حضور داشت اما در فهرست جدیدی که کی روش اعلام کرده نامی از او دیده نمی شود تا به نظر برسد نداشتن باشگاه دلیلی برای حذف او شده است.

این ستاره فوتبال بعد از فسخ قراردادش با اوستنده تاکنون با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته و گفته می شد که در اردوی قبلی کی روش به او اعلام کرده تا زمانی که باشگاه نداشته باشد دعوت نمی شود. درباره او همچنین گفته می شد با مسئولان تراکتورسازی به توافق رسیده اما این توافق هیچگاه قطعی نشد تا رضاییان تنها ستاره تیم ملی در جام جهانی باشد که باشگاه ندارد و همین موضوع دلیلی برای خط خوردنش از تیم ملی شده است.

این در حالی است که قبل از جام جهانی اشکان دژاگه حدود یکسال با هیچ باشگاهی قرارداد نداشت و به صورت اختصاصی تمرین می کرد اما کی روش همواره او را دعوت می کرد و حتی این بازیکن را به جام جهانی روسیه هم برد. حالا اما درباره رضاییان، سرمربی تیم ملی موضع متفاوتی را در پیش گرفته و او را خط زده است.

شاید در شرایط فعلی تنها راه رضاییان برای اینکه جام ملت های آسیا را از دست ندهد، انتخاب باشگاه در اسرع وقت باشد. او به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی بپیوندد و حالا با شوک خط خوردن از تیم ملی رضاییان بیشتر مجاب خواهد شد تا برای یک تیم داخلی یا خارجی بازی کند تا بتواند در جام ملت ها پیراهن تیم ملی را برتن کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزیتا نامزد داشت اما با نیما در شمال همخوابی کرد / او باردار است! بچه از کیست؟

عکس جسدی که در رودخانه جاده چالوس شناور بود +فیلم (16+)

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگلی / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

قتل زن بدکاره توسط مشتریش در خیابان اتحاد

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

رفتار شنیع فروشنده زن داروخانه برای جلب مشتری وسایل جلوگیری از حاملگی+عکس

در زندان آدم شدم، لطفا اعدام کنید ! / درخواست از قاضی تهران

دوستم از دختر همسایه بد گفت و من عاشق خواهر او شدم!

غافلگیری تبهکاران تهرانی در رختخوابشان / ببینید با چه سر و وضعی می خوابیدند + فیلم

جزئیات خودسوزی یک مرد مقابل شورای شهر تهران + فیلم و عکس

دستگیری تکنسین اورژانس به خاطر کارهای خلاف در تهران + فیلم و عکس

اعترافات وحشتناک زن جوان مشهدی که 16 روز در محل دفن شوهرش خوابید + عکس

 

کدخبر: 421842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟