پرسپولیس به فینال آسیا نزدیک تر شد

دیدار تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور 15 هزار هوادار در ورزشگاه جاسم بن حمد از ساعت 18:45 آغاز شد و تیم پرسپولیس با لشگری از غایبان برابر حریف قطری حاضر شد و با این وجود تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس نیمه نخست را با تغییرات برانکو آغاز کرد. حضور بازیکنانی همچون آدام همتی و سیامک نعمتی در خط دفاعی و وینگر سمت راست بزرگترین سورپرایز برانکو محسوب می‌شدند و اتفاقا موفق شدند در نیمه اول عملکرد خوبی داشته باشند. بشار رسن یکی از بازیکنان پرسپولیس بود که در نیمه اول نمایش موفقی داشت و با حفظ توپ و ارسال‌ پاس‌های کلیدی خود در نهایت تیم را در موقعیت مناسبی قرار می‌داد. گادوین منشا برخلاف دیدار با الدحیل اینبار در نهایی کردن ضربه خود و ثبت گل ناکام بود. او در دقیقه 18 بازی روی پاس بشار رسن موقعیت ایده آلی بدست آورد اما از دوقدمی دروازه توپ را به بیرون زد. السدی ها که برای رسیدن به دروازه بیرانوند چشم به ژاوی، بونجاح و عفیف دوخته بودند در نهایت نتوانستند به نتیجه لازم دست یابند و به خوبی توسط بیرانوند، شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی مهار شدند. نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم این السد بود که آرام آرام به سمت دروازه پرسپولیس حرکت می کرد. در دقیقه 57 بازی حسن الهیدوس که در نیمه دوم به میدان آمد از پشت محوطه جریمه ضربه اش را زد که بیرانوند با جاگیری مناسب توپ را مهار کرد. یک دقیقه بعد یعنی در دقیقه 85 بازی گادوین منشا در ضدحمله به سمت دروازه السد رفت اما او توسط مدافع السد متوقف شد و داور از فاصله 30 متری ضربه خطا به سود پرسپولیس اعلام کرد. این ضربه را بشار فرستاد اما خطای منشا در محوطه جریمه باعث در اختیار گرفتن توپ توسط السدی ها شد. در دقیقه 67 ضربه پدرو میگوئل از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. در دقیقه 70 نیز اکرم عفیف روی ضدحمله سریع السد به سمت دروازه پرسپولیس نفوذ کرد و ضربه‌اش را در جدالی تن به تن با سیدجلال نواخت که توپش راهی به دروازه بیرانوند نیافت. در دقیقه 75 ضربه از پشت محوطه جریمه اکرم عفیف در برگشت کرنر با کمترین اختلاف و ایجاد فرصت مناسب راهی اوت شد. در دقیقه 80 فرار Escape علی علیپور پشت محوطه جریمه با خطای دروازه بان یک موقعیت پنالتی به سود پرسپولیس شکل داد و داور سریلانکایی بعد از کش و قوسی کوتاه در سوت خود به سود پرسپولیس نواخت. ضربه پنالتی را علیپور زد و توپ را به تور دروازه السد چسباند و گل ارزشمندی به ثمر رساند. در نهایت این دیدار با تک گل پرسپولیس و با درخشش علیرضا بیرانوند به پایان رسید.

دیدار برگشت دو تیم اول آبان ماه در ورزشگاه آزادی Freedom برگزار می شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دانشمند هسته ای به خواستگاری 150 دختر تهرانی و شهرستانی رفت + گفتگو و عکس

دلار 10 هزار تومان شد

یک زن اقدام به ربودن پسر دانش آموز از مقابل مدرسه کرد

هشدار نماینده آبادان :عراقی ها در 2 روز 70 میلیون تومان خرید می کنند

سقوط قیمت دلار 30 نفر را به سکته انداخت !

این 3 محکوم به اعدام را بهتر بشناسید +تصاویر

مرگ تلخ کارمند جوان برج مراقبت به خاطر نجات یک هواپیمای مسافربری + عکس

لحظه وحشتناک زنده زنده سوختن 2 دختر مقابل چشم مادرشان + فیلم 16+

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

ضرب و شتم وحشیانه آزاده توسط شوهرش بخاطر حامله شدنش!

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

کدخبر: 421548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟