دومین شکست اینگول اشتات با سرمربی ایرانی

آخرین بازی هفته هشتم بوندس لیگا B در شرایطی به میزبانی آئودی اسپورت پارک استادیوم برگزار شد که نزدیک به 8 هزار تماشاگر به امید بازگشت تیم محبوب شان به روزهای اوج خود را به سکوها رسانده بودند تا حامی آلکس نوری و شاگردانش در جدال با یونیون برلین باشند.

این دومین بازی بود که سرمربی ایرانی الاصل هدایت اینگول اشتات را برعهده داشت بلکه روند ناکامی های این تیم به پایان برسد. آلکس نوری با کمترین تغییر به نسبت بازی هفته قبل برابر کلن صدرنشین شاگردانش را به مصاف تیم رده چهارمی یونیون فرستاد به این امید که بتواند با کسب امتیاز شوک مثبتی به تیم وارد کند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه شکست در نیمه نخست امیدها را به حداقل رساند.

نیمه دوم بازی باز هم با برتری برلینی ها و ثبت دومین گل آغاز شد تا تک گل دقایق پایانی اینگول اشتات چندان نتیجه خوشایندی برای نوری و شاگردانش در پی نداشته باشد تا دومین شکست با سرمربی ایرانی به ثبت رسیده و جایگاه این تیم در رده هفدهم جدول دست نخورده باقی بماند. با وجود این ناکامی تماشاگردان حاضر طبق روال همیشه به حمایت از تیم محبوب شان پرداختند بلکه به این شکل زمینه برای فرار Escape از سقوط Fall را فراهم کنند.

بعد از این بازی رسانه های آلمانی با اشاره به ریسک بالایی که آلکس نوری با قبول هدایت اینگول اشتات انجام داد به تدید خاطره روزهای نخست حضور او روی نیمکت برمن در بوندس لیگا پرداختند، جایی که مربی جوان ایرانی – آلمانی سه بازی متوالی را باخت اما بعد از آن رکورد جاودانه و تاریخی 12 برد متوالی با برمن ها را ثبت کرد تا نامش در تاریخ باشگاه وردربرمن به عنوان تنها مربی که چنین آماری از خود به ثبت رسانده، درج شود.

آلکس نوری در پایان بازی با یونیون برلین بار دیگر با بیان این که عدالت فوتبال برقرار نشده است، گفت:« به این نتیجه رسیدم که شانس در فوتبال واقعا تاثیر فراوانی دارد چون نمایش تیم من در نیمه دوم از هر نظر کامل بود و تنها شانس کم داشت که مانع شکست شود. نکته ای که ما باید امیدوار باشیم در بازی های آتی به ما کمک کند نه این که باعث بی عدالتی شود».

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دلار فروشان به بازار ارز آمدند/ خیابان فردوسی قفل شد +عکس

نگهداری پلیس مهربان از نوزاد 4 ماهه به خاطر امتحان مادر بچه + عکس

سخن عجیب یک اعدامی به خانواده مقتول پیش از اجرای حکم

اصرار عجیب متین برای ازدواج با زنی که همسن مادرش است!

لحظه وحشتناک زنده زنده سوختن 2 دختر مقابل چشم مادرشان + فیلم 16+

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

ضرب و شتم وحشیانه آزاده توسط شوهرش بخاطر حامله شدنش!

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

نقشه زن بی وفا برای خوشگذرانی / مرد مشهدی در اتاق دفن شده بود ! + عکس تلخ

اعدام به خاطر قتل پسر نخبه تهرانی / وقتی وارد خانه شدم او و دخترم تنها بودند !

 

کدخبر: 421393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟