پوگبا: اگر مورینیو باشد من نیستم

مورینیو که این روزها به شدت تحت فشار قرار دارد و با انتقادهای شدیدی روبرو است روز دوشنبه اعلام کرد که چیزی شغلش را تهدید نمی‌کند و از بابت اخراج شدن نگرانی‌ای ندارد.

اما مورینیو در عین حال با یک پاتک، الکسیس سانچز را هدف گرفت و گفت تا زمانی که شرایطش بهبود پیدا نکند از او استفاده نخواهد کرد. این درحالی است که به گزارش روزنامه‌ی سان، پوگبا به هم‌تیمی‌هایش گفته که از درگیری با مورینیو خسته شده و دیگر نمی‌تواند به کشمکش با او ادامه دهد. پوگبا گفته از بازی کردن با تاکتیک‌ها و آرایش‌های تیمی‌ای که هیچکدام از بازیکنان یونایتد با آنها راحت نیستند خسته شده و دیگر قصد ندارد به این وضعیت ادامه دهد. در جریان شکست 3-1 یونایتد در مقابل وستهام مورینیو در خط دفاع از آرایش سه‌نفره استفاده کرد و از هافبک تازه‌‌کار این تیم اسکات مک‌تومینی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

پوگبا در بازی مقابل وستهام عملکرد ضعیفی داشت و بعد از 70 دقیقه از زمین بیرون کشیده شد و در میانه‌ی غوغای سوت‌های ممتد هواداران وستهام از زمین بیرون رفت. مورینیو بعد از بازی در رختکن به بازیکنانش گفت علت باخت‌شان در مقابل وستهام تصمیمات داوری بوده و نه تاکتیک‌های تیمی. واقعیت این است که گل اول وستهام آفساید بود و قبل از به ثمر رسیدن گل سوم وستهام هم روی یکی از بازیکنان یونایتد خطایی صورت گرفت که داور می‌باید دستور توقف بازی را می‌داد.

ولی پوگبا از شرایط فعلی خود در یونایتد آنقدر ناراضی است که به نزدیکان خود گفته فکر می‌کند بهتر است در تیمی که مورینیو سرمربی آن است، بازی نکند.

پوگبا که با قراردادی 89 میلیون پوندی به یونایتد منتقل شده درفصل جاری بارها با مورینیو چالش پیدا کرده و به همین دلایل از مسئولیت خود به عنوان کاپیتان دوم تیم خلع شده است. او حالا می‌گوید دیگر نمی‌تواند با مورینیو کار کند و اگر قرار باشد دوران زمامداری مورینیو در یونایتد ادامه داشته باشد او از این تیم خواهد رفت.

یونایتد در فصل جاری بدترین شروع فصل خود از سال 1989 را تجربه کرده، از 7 بازی تنها 10 امتیاز بدست آورده و در جدول رده‌بندی لیگ برتر در جایگاه دهم ایستاده.

این شروع ضعیف در ترکیب با مشکلات با پوگبا، موقعیت مورینیو را با تهدید جدی مواجه کرده. ولی آقای خاص پرتغالی می‌گوید آینده‌ی او در یونایتد به نتایجی که امشب در مقابل والنسیا و شنبه‌ی آینده مقابل نیوکاسل کسب خواهد کرد بستگی ندارد و جای او روی صندلی هدایت یونایتد محکم است.

وقتی از مورینیو پرسیده شد که آیا دو بازی این تیم در روزهای آینده قبل از توقف موقت رقابتهای باشگاهی برای برگزاری رقابتهای ملی، آینده‌اش را رقم خواهد زد، مورینیو در پاسخ گفت:" نه، فکر نکنم. من هر کاری برای بهبود شرایط از دستم برآید انجام می‌دهم و هر چیزی که به من و کارم بستگی دارد را ارتقا خواهم داد".

اما علاوه بر پوگبا، آینده‌ی الکسیس سانچز در یونایتد هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این مهاجم شیلیایی در بازی مقابل وستهام با اینکه به لندن سفر کرده بود حتی روی نیمکت یونایتد هم حضور نداشت. سانچز که هفته‌ای 505هزار پوند دستمزد دریافت می‌کند در آن بازی با قیافه‌ی ناراحت و ابروهای گره‌ کرده روی سکوها نشسته بود. مورینیو از اینکه مهاجم شیلیایی دائماً تاکتیک‌های او را مورد انتقاد قرار می‌دهد خسته شده و برای اینکه به او نشان دهد رئیس کیست، در بازی مقابل وستهام حتی نگذاشت روی نیمکت تیمش بنشیند.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سخن عجیب یک اعدامی به خانواده مقتول پیش از اجرای حکم

اصرار عجیب متین برای ازدواج با زنی که همسن مادرش است!

لحظه وحشتناک زنده زنده سوختن 2 دختر مقابل چشم مادرشان + فیلم 16+

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

ضرب و شتم وحشیانه آزاده توسط شوهرش بخاطر حامله شدنش!

گفتگو با مردی که برای آموزش دزدی در تهران کلاس برگزار می کرد + عکس

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

رد پای پریسا در قتل مرد موتورسوار / او با مهدی چه سر و سری داشت؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

قتل فجیع کودک 5 ساله در اسلامشهر توسط پیرمرد 75 ساله

نقشه زن بی وفا برای خوشگذرانی / مرد مشهدی در اتاق دفن شده بود ! + عکس تلخ

اعدام به خاطر قتل پسر نخبه تهرانی / وقتی وارد خانه شدم او و دخترم تنها بودند !

 

کدخبر: 421356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟