مارادونا: مسی دیگر به تیم ملی باز نگردد

لیونل مسی پس از ناکامی تیم ملی فوتبال آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، از اسکالونی، سرمربی موقت آلبی‌سلسته خواسته تا او را برای مدتی به تیم ملی دعوت نکند چون نیاز به زمان برای فکر کردن در مورد آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین دارد.

دیه‌گو مارادونا در گفت‌وگو با روزنامه «کلارین» آرژانتین در پاسخ به این پرسش که «چه توصیه‌ای به مسی دارید؟»، گفت: به لیونل می‌گویم که دیگر به تیم ملی بازنگردد و بازنشسته شود. تیم زیر 15 سال آرژانتین هم که شکست می‌خورد، تقصیر مسی است! لیست تیم ملی اعلام می‌شود و بحث مقایسه تعداد بازیکنان ریسینگ و بوکاجونیورز مطرح می‌شود و باز مسی مورد سرزنش قرار می‌گیرد! مسی همیشه سرزنش می‌شود!

اسطوره فوتبال آرژانتین ادامه داد: به مسی می‌گویم که دیگر به تیم ملی برنگرد، مَرد. بگذار ببینیم که چطور می‌توانند بدون مسی از عهده کارها برآیند، بگذار ببینیم که آیا واقعاً مردان بزرگی هستند؟ دوست دارم مسی را ببینم که به همه ما می‌گوید، خفه شوید. لئو نباید به خاطر اینکه با تیم ملی قهرمان نشده، مورد سرزنش قرار بگیرد. درست است که مسی امید همه ما بود، اما وقتی شما اسبی را هم روانه مسابقه می‌کنید و امید به قهرمانی‌اش دارید، اما در نهایت ممکن است به عنوان هشتمی برسد.

وی تصریح کرد: در فرمول یک، سباستین فتل اتومبیل فوق‌االعاده‌ای دارد، اما لوئیس همیلتون او را شکست می‌دهد. در حال حاضر هم تیم ملی آرژانتین کاری برای من و مردم کشورم نمی‌کند. ما آن شور و اشتیاق سابق را از دست داده‌ایم. شما نمی‌توانید با نیکاراگوئه و مالت بازی کنید. ما تمامی پرستیژی که در طول این سال‌ها به دست آوردیم را از دست داده‌ایم.

مارادونا در مورد تصمیم اسکالونی برای رزرو پیراهن شماره «10» برای مسی یادآور شد: اسکالونی آدم احمقی است و اینطور به نظر می‌رسد چون همانطور که من رفتم و پیراهن شماره «10» به مسی رسید، مسی هم باید روزی این پیراهن را به شماره «10» بعدی بدهد. این رزرو پیراهن مسخره است و بابت این حرکت عصبانی‌ شدم.

مهاجم سال‌های دور آلبی‌سلسته در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: اسکالونی انسان فوق‌العاده‌ای است، اما او حتی نمی‌تواند ترافیک خودروها را مدیریت کند. چطور ما می‌توانیم هدایت تیم ملی آرژانتین را به او بسپاریم؟! این همه بازیکن در تیم ملی آرژانتین بوده‌اند که سر و دندان‌شان به خاطر تیم شکسته، چطور می‌توانید تیم را به اسکالونی بدهید؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسکالونی می‌گوید من آماده هدایت تیم ملی هستم. من هرگز ندیده‌ام که اسکالونی برای آرژانتین گلزنی کند. به عنوان یک انسان می‌توان با اسکالونی رفت و برنامه باربیکیو ریخت، اما به عنوان مربی تیم ملی خیر!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزاده نامداری بدون حجاب در جشن تولد خودش + عکس

دومین حمله سپاه پاسداران به مقر تروریست های اهواز / 7 پهپاد به پرواز درآمدند + فیلم

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد / جزئیات 3 قتل سریالی + فیلم و عکس

فیلم لحظه حمله موشکی سپاه به مقر الاحوازیه / انتقام اهواز گرفته شد +تصاویر

آخرین اعتراف مرد ساواکی به بریدن سر عروس و پسر جوانش در تهران + فیلم و عکس

پدری دختر 8 ساله اش را مثل مرغ تکه تکه کرد+عکس

حقایق تکان دهنده از زنانی که زنده زنده سوزانده شدند + تصاویر

قتل راننده تاکسی به خاطر نقشه شومش برای یک دختر +عکس

اقدام شنیع نگهبان موزه با یک جسد مومیایی + عکس

گفت وگو با 2 شوهر سابق خاتون که پرونده سنگینی در مشهد دارد / این 2 مرد ار می شناسید + عکس

قتل آنلاین زن جوان در مقابل دخترش + عکس

احضار حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات! + عکس

مهاجرت علیرضا فغانی حقیقت دارد؟

 

کدخبر: 420959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟