400 دقیقه حسرت گلزنی برای استقلال

به گزارش رکنا، فصل قبل و زمانی که شفر هدایت استقلال Esteghlal را برعهده گرفت خط حمله این تیم بعد از گذشت چند هفته شرایط فوق العاده ای را پیدا کرد و آبی ها در بازی های زیادی حریفان خود را با تعداد گل بالا شکست می دادند.

با این حال استقلال برای فصل جدید دو بازیکن کلیدی خود را در خط حمله از دست داد، مامه تیام به عجمان رفت و شفر تمایلی برای تمدید قرارداد علی قربانی که فصل گذشته گل های حساسی زده بود از خود نشان نداد تا حالا استقلال شرایط عجیبی را در فصل جدید تجربه کند.

شفر برای فصل جدید روح الله باقری، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو را در خط حمله جذب کرد که خروجی حضور آنها برای استقلال در لیگ برتر تنها یک گل بوده که تبریزی به تراکتورسازی زده است و سایر بازیکنان این تیم در گلزنی ناکام بوده اند.

عجیب تر اینکه استقلال 400 دقیقه است که موفق نشده گلی بزند تا نقطه قوت فصل قبل استقلال به اصلی ترین نقطه ضعف لیگ هجدهم تبدیل بشود.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید نقشه شفر برای حل مشکل گلزنی تیمش چیست چراکه تا این لحظه مهره های گران قیمت خط حمله استقلال تاثیری در نتایج این تیم نداشته اند و نمایش آنها با انتقادهای زیادی به همراه بوده است.

کدخبر: 420771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟