دین محمدی: دربی، بازی جنگ و دعوا است

سیروس دین محمدی بازیکن سابق استقلال Esteghlal در آستانه دربی درباره شرایط آبی پوشان گفت: دوست دارم که استقلال برنده بازی شود اما کار سختی پیش روی استقلال است. نمایش استقلال نشان داده که کار سختی دارند. تیم باید برابر نساجی باید برنده می شدند اما در خط حمله بی خطر بودند و تا صبح هم نمی توانستند به گل برسند.

مربی سابق استقلال در ادامه با انتقاد از شفر عنوان کرد: شفر در تعویض ها و ترکیب مقصر است و اینگونه نیست که او نقشی در این نتایج نداشته باشد. قائدی برابر السد در بازی بین المللی بازی کرد اما برابر قائمشهر بازی نکرد. باید برابر السد بازیکنان با تجربه بازی می کردند و قائدی و صیادمنش برابر نساجی به میدان می رفتند اما این اتفاق بر عکس رخ داد. قصد ندارم در آستانه دربی انتقاد کنم اما برخی تعویض ها مانند تعویض باقری در دیدار با السد اشتباه بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شفر می تواند استقلال را تبدیل به تیمی مانند فصل گذشته کند، بیان کرد: این مقایسه درست نیست و فصل گذشته را نباید با امسال مقایسه کرد. استقلال فصل گذشته ابراهیمی، مجید حسینی، نورافکن، جپاروف، تیام و غیره را در اختیار داشت و نباید تیم را با پارسال مقایسه کرد.

دین محمدی در ادامه صحبت های خود افزود: استقلال در حمله مشکل دارد و باید تغییر تفکر دهد. وقتی تنها مرتضی تبریزی در محوطه جریمه است، چگونه می تواند گلزنی کند؟ هافبک ها و مهاجمان کناری باید به محوطه جریمه اضافه شوند و بازیکنان باید مانند فرشید اسماعیلی در حمله حضور پر رنگ داشته باشند. فصل گذشته استقلال 10 نفره برابر پیکان در دقیقه 92 توسط امید ابراهیمی در داخل محوطه جریمه به گل رسید اما امسال می بینیم که یک نفر در محوطه جریمه حضور دارد و به همین دلیل می گویم که باید تغییر تفکر در تیم داشته باشیم. استقلال زمانی استقلال است که 4 یا 5 نفر در محوطه جریمه باشند. پرسپولیس در حمله 5 نفر در محوطه جریمه دارد و به گل می رسد اما نمی شود با یک تبریزی یا باقری گلزنی کرد.

دین محمدی در پایان درباره شانس استقلال برای پیروزی در دربی، خاطر نشان کرد: شرایط دربی فرق می کند. بازی دربی جنگ و دعوا است و همه چیز تعصبی می شود و هر چه بیشتر دوندگی داشته باشیم، شانس بیشتری برای برد داریم. حساب این دیدار، از دیگر دیدارها جدا است و استقلال با یک ترکیب خوب می تواند برنده باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هویت 4 تروریست اهواز اعلام شد +اسامی و عکس

وقتی در کلانتری دختر جوان را دیدم تصویر تمام مردهای مشکل دار در برابر چشمان قرار گرفتند !

مادرم بعد از طلاق به بد راهی رفت! / زن بدحجاب ویرانمان کرد!

مهریه عروس ایرانی که هرگز تکرار نمی شود!

سرقت میلیاردی از زنان تهرانی با آب طلا / آن ها سوار شاسی بلند بودند

قرار خونین مرد متاهل با زنی زیبا که وجود نداشت!

زیبایی این زن بلای جانش شد!

این 6 عکس راز حمله تروریستی به اهواز را روشن می کند؟!+ تصاویر

دزد زندانی اجازه خواست به زیارت امام رضا (ع) برود! + جزییات

2 مرد با کوسه ماهی ها در بوشهر قدم می زدند!

اولین انتقام ایرانی ها از گروهک الاحوازیه + عکس

همخوابی بیشرمانه مدیرعامل یک شرکت با یک دختر 16 ساله +عکس

جنگلبان پشت درخت ها متوجه تجاوز 2 پسر جوان به دختر 13 ساله شد + عکس

رسانه ای شدن احداث تونل برای عبور لاک پشت ها در این کشور+عکس

 

کدخبر: 419042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟