سرمربی شالکه زیر تیغ تیز انتقادات

شالکه که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های آلمانی محسوب شده و بعد از بایرن‌مونیخ پرطرفدارترین باشگاه فوتبال آلمان است در شروع فصل 2016-2017 پنج بازی ابتدای فصل را با شکست پشت سر گذاشت تا یکی از بدترین نتایج تاریخ باشگاه رقم بخورد. مربی آن روزهای شالکه مارکوس واین‌زیرل بود. اما دو سال بعد، شالکه امسال هم با هدایت دومنیک تدسکو فصل را با چهار شکست پیاپی آغاز کرده و این نتایج تدسکو را با سخت‌ترین انتقادها مواجه کرده. شالکه در حال حاضر در انتهای جدول بوندس‌لیگا قرار دارد، جایگاهی که به هیچ عنوان به آن عادت ندارد.

واین‌زیرل که هواداران شالکه هنوز به خاطر دو سال پیش او را نبخشیده‌اند حالا به جمع منتقدین تدسکو پیوسته و در گفتگو با SPORT.de در باره‌ی وضعیت خطیر این روزهای شالکه گفت:" در این شرایط بازگشت به وضعیت عادی خیلی سخت است. تیم باید تا انتهای فصل برای جبران این افتضاح بزرگ اولیه تلاش کند. زمان من هم با ما مشکل مشابهی مواجه بودیم. وقتی یک تیم دائم بخواهد برای رها شدن از انتهای جدول و جبران شکست‌های قبلی‌اش تلاش کند هیچوقت نمی‌تواند به فکر سیستم و بهبود عملکرد باشد چون تمام حواس تیم و باشگاه فقط به جبران شکست‌های تلخ اولیه معطوف می‌شود".

واین‌زیرل با انتقاد از تدسکو گفت:" باید از سرمربی تیم پرسید که آیا فقط به دفاع فکر کردن یا تبدیل کردن یک بازیکن 36ساله به محور تیم درست است؟".

منظور واین‌زیرل از بازیکن 36ساله نالدو مدافع شالکه است که از زمان ورود تدسکو به عنوان سرمربی به یکی از مهره‌های کلیدی آبی‌پوشان شالکه تبدیل شده است. باید تا روز سه‌شنبه صبر کرد و دید آیا شالکه در دیدار مقابل فرایبورگ یک شکست دیگر دشت کرده و به رکورد پنج شکست پیاپی ابتدای فصل، رکوردی که واین‌زیرل دو سال پیش بدست آورده بود، خواهد رسید یا اینکه روزهای بد تدسکو و شالکه به پایان رسیده و این باشگاه قدیمی آلمانی دوباره می‌تواند به جایگاه واقعی‌اش برگردد؟

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هویت 4 تروریست اهواز اعلام شد +اسامی و عکس

وقتی در کلانتری دختر جوان را دیدم تصویر تمام مردهای مشکل دار در برابر چشمان قرار گرفتند !

مادرم بعد از طلاق به بد راهی رفت! / زن بدحجاب ویرانمان کرد!

مهریه عروس ایرانی که هرگز تکرار نمی شود!

سرقت میلیاردی از زنان تهرانی با آب طلا / آن ها سوار شاسی بلند بودند

قرار خونین مرد متاهل با زنی زیبا که وجود نداشت!

زیبایی این زن بلای جانش شد!

این 6 عکس راز حمله تروریستی به اهواز را روشن می کند؟!+ تصاویر

دزد زندانی اجازه خواست به زیارت امام رضا (ع) برود! + جزییات

2 مرد با کوسه ماهی ها در بوشهر قدم می زدند!

اولین انتقام ایرانی ها از گروهک الاحوازیه + عکس

همخوابی بیشرمانه مدیرعامل یک شرکت با یک دختر 16 ساله +عکس

جنگلبان پشت درخت ها متوجه تجاوز 2 پسر جوان به دختر 13 ساله شد + عکس

رسانه ای شدن احداث تونل برای عبور لاک پشت ها در این کشور+عکس

 

کدخبر: 419023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟