صنعت نفت حوادث ورزشگاه آبادان را محکوم کرد

بازی صنعت نفت و پیکان شب گذشته به دلیل ورود برخی تماشاگران به زمین و سنگ پرانی و مصدومیت کمک داور مسابقه نیمه تمام ماند. در همین رابطه باشگاه صنعت نفت آبادان نامه ای به هیات فوتبال استان خوزستان نوشت که متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای کاظم طالقانی

رئیس محترم هیات فوتبال استان خوزستان

با سلام و دعای خیر

احتراما پیرو اتفاقات شکل گرفته در دیدار 2تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر97-98 ذکر نکات زیر حائز اهمیت است.

موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان ضمن محکوم کردن شکل‌گیری اغتشاش و بحران در تمامی ورزشگاه‌های کشور خواهشمند است بعد از مطالعه موارد زیر در خصوص پیگیری حق تضییع‌شده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و هواداران این مجموعه و جلوگیری از اتخاذ تصمیماتی که به سود فوتبال خوزستان نیست، اقدام لازم را مبذول فرمایید.

در دقیقه 24 این دیدار در حالیکه فردین عابدینی، مدافع تیم صنعت نفت در موقعیتی کاملا تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار داشت، با آشکارترین خطای ممکن در آستانه 6قدم پیکان روبرو شد و در حالیکه همگان انتظار اعلام خطای پنالتی و اخراج مدافع تیم تهرانی را داشتند، داور این دیدار نه تنها ضربه پنالتی را اعلام نکرد بلکه به پیکان این فرصت را داد تا در ادامه این بازی علیرغم نقض آشکار قوانین فوتبالی، بازی را 11 نفره دنبال نماید.

در دقیقه 60 مسابقه، دومین اشتباه مهلک و فاحش داور دیدار صنعت نفت و پیکان زمانی شکل گرفت که تکل و خطای آشکار بازیکن پیکان در محوطه 18 قدم روی کرار جاسم بازهم دیده نشد.

و بالاخره اشتباه تاثیرگذار بعدی آقای موعود بنیادی‌فر در دقیقه 84 دیدار محقق شد و خطای هند بازیکن پیکان که حتی برخی مدافعان تیم حریف نیز به صورت ضمنی به رخ دادنش اذعان داشتند، باز هم به شکل عجیبی از چشم داور میدان به دور ماند تا صنعت نفت در روزی که می توانست تیم پیروز میدان باشد 3پنالتی سوخته را هدیه بگیرد.

شایان ذکر است علاوه بر این 3اشتباه کشنده، تیم داوری روز مسابقه صنعت نفت و پیکان، با سوتهای ممتدی که به ضرر صنعت نفت بود، به آستانه تحمل هواداران تیم ما حمله کرده و بانیان اصلی ایجاد التهاب و بحران بر روی سکوها بودند.

 

کدخبر: 418492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟