پرسپولیس با شکست مقابل الدحیل به رختکن رفت

دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی Freedom به مصاف هم رفتند. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود الدحیل خاتمه یافت که گل این تیم توسط بوضیاف در دقیقه 33 به ثمر رسید.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن،گادوین منشا و علی علیپور
ترکیب الدحیل:امین لکانته، محمد موسی، لوکاس مندز، لوئیز جونیور، نام تای‌هی، کریم بوضیاف، بسام الراوی، سلطان حسین البراکی، الموئز علی، مراد ناجی حسین و ادمیلسون جونیور سیلوا.
داور: روشن ایرماتوف از ازبکستان
دقیقه 8: بازی مستقیم پرسپولیسی‌ها از خط دفاعی روی یک ضد حمله با ضربه سر علی علیپور به گادوین منشا رسید. این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن مدافع الدحیل می‌توانست دروازه تیم قطری را باز کند، اما در مصاف با لکانته ناکام ماند.
دقیقه 13: کمال کامیابی‌نیا به دلیل حرکت غیر ورزشی روی بازیکن الدحیل با کارت زرد داور جریمه شد. 
دقیقه 18: فشار پرسپولیسی‌ها روی دروازه الدحیل کرنری را به دنبال داشت که بشار رسن پس از دریافت توپ از نوراللهی ارسالی به دهانه دروازه الدحیل داشت که لکانته موفق به مهار توپ شد. 
دقیقه 20: ادمیلسون پس از به هم ریختن نظم دفاعی پرسپولیس شوتی به سمت دروازه زد که بیرانوند موفق شد این توپ را مهار کند. 
دقیقه 21: شوت سرکش گادوین منشا از پشت محوطه جریمه با واکنش لکانته همراه بود که توپ پس از برخورد به تیر دروازه از منطقه خطر دور شد. 
دقیقه 27: محمد انصاری روی ضد حمله بازیکنان الدحیل خطایی روی ادمیلسون انجام داد که از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
دقیقه 33: ارسال روی دروازه پرسپولیس توسط شجاع خلیل‌زاده دور شد، اما توپ پس از برخورد به بوضیاف وارد دروازه پرسپولیس شد.
دقیقه 40: ضربه ایستگاهی روی دروازه الدحیل به موقعیتی خوب برای پرسپولیس تبدیل شد که پس از چند رفت و برگشت توپ بین بازیکنان دو تیم، از منطقه خطر دور شد.
دقیقه 1+45: پرتاب اوت بلند از سوی ماهینی به درون محوطه جریمه الدحیل به موقعیتی خوب تبدیل شد. توپی که عالیشاه می‌توانست با ضربه سر روی آن اثر بگذارد، اما منشا روی توپ اثر گذاشت و این موقعیت از دست رفت.

کدخبر: 417526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟