بیرانوند: با گادوین لری حرف می‌زنم!

سرخ ها به عملکرد او چشم دوخته اند تا به خوبی از دروازه تیم دفاع کرده و با یک کلین شیت دیگر، راه را برای صعود به نیمه نهایی باز کند. بیرانوند نیز از لحاظ روحی برای بازی امشب کاملا آماده و مهیا به نظر می رسد. با او برای دقایقی همراه شدیم:

*به نظرت پرسپولیس برای صعود به نیمه نهایی آماده شده؟

صد در صد. همه بچه ها در بهترین شرایط شان هستند. حیف که سیامک نعمتی را نداریم اما باقی بازیکنان آماده اند تا انشالله یک نتیجه خوب بگیریم و به دور بعدی برویم.

*بازی در تهران که با حضور تماشاگران تان همراه شده، سخت نیست؟

از نظر میزبانی که نه، اتفاقا به نفع مان هم می شود اما به هر حال حریف قدرتمندی را پیش رو داریم. باید خیلی احتیاط کنیم و زود هم به گل برسیم. اگر گل زودهنگام بزنیم، می توانیم الدحیل را شکست بدهیم. از مردم می خواهم برای مان دعا کنند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. من مطمئنم با کمک هواداران توانایی برد را داریم.

*اوضاع خودت چطور است؟ می توانی کلین شیت کنی؟

من که کاملا آماده ام. در روزهای گذشته با اینکه در اردوی تیم ملی بودم اما بازی نکردم و به جای آن، استراحت کاملی داشتم. حالا هم به لحاظ روحی و هم بدنی در فرم خوبی قرار گرفته ام و می توانم بگویم منتظر رقم زدن یک روز خوب هستم.

*بین بازیکنان پرسپولیس این طور شایعه شده که تو می توانی گلزن هر بازی را پیش بینی کنی. فکر می کنی برای این بازی کدام بازیکن گل می زند؟

یک گل که علی علیپور می زند. یکی دیگر از گل های مان را گادوین منشا به ثمر می رساند. با او هماهنگ هستیم و خودش هم می داند که باید گلزنی کند. منشا هم آماده است. شاید به شما نگفته باشم اما من و منشا در تمرینات با زبان لری با هم حرف می زنیم! تلاش می کنم روحیه او را هم بالا بیاورم تا بتواند گلزنی کند.

*چرا گفتی با منشا هماهنگ هستی؟

قرار است اگر گل زد، شادی گل هماهنگ داشته باشیم! به این علت گفتم.

*چه پیامی برای هواداران داری؟

ما می توانیم الدحیل را شکست بدهیم ولی برای آن که بچه ها انرژی بگیرند، امیدوارم هواداران بدون توجه به حواشی و توهین به رقیب، فقط بازیکنان را تشویق کنند تا انشالله در کنار هم شاهد یک برد دیگر باشیم. پرسپولیس به این هوادارانش می نازد و آنها هم قطعا برنامه های خودشان را دارند. به هر حال امیدواریم که گل نخوریم و از سوی دیگر، برنده بازی باشیم. برد با گل های بیشتر به ما کمک می کند برای دور بعدی هم روحیه بگیریم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ تلخ مسافر کربلا در بازگشت به ایران!

رفتار وحشیانه منصور و مادرش با نرگس / او را بی حجاب بیرون انداختند

شرط مسخره نسرین با دوست قدیمی اش / مرد عاشق پیشه آبرویش را باخت!

تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس

عکس شناگر امریکایی که لقمه کوسه سفید شد + جزییات

راز مرگ شهریار لو رفت!

تازه ترین جزییات از قتل بیت کوینی در مشهد! + عکس

قتل سریالی 4 زن خاص! / یک زن قاتل را لو داد!

کشف جسد دختر 10 ساله در پارک / مظنون مرد 41 ساله است! + عکس

زن مدلینگ به دار آویخته شد! + عکس

این زن وحشتناک است! / همه می ترسند! + عکس 16+

لحظه انفجار وحشتناک پراید در پمپ گاز + فیلم

دردسر همخوابی دختر 20 ساله با پسر 14 ساله+عکس

 

کدخبر: 417349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟