واکنش سرپرست باشگاه استقلال به رای سوپرجام

فتحی در واکنش به اظهارات «اسماعیل حسن‌زاده» رئیس کمیته انضباطی درباره رای سوپرجام افزود: زمانی که برای نخستین بار قرار شد درباره برگزاری سوپرجام رای صادر شود، «عباس ملکی» عضو هیات مدیره به عنوان نماینده باشگاه در جلسه شورای تامین استان حاضر شد در حالی که این شورا مرجع حقوقی نیست که درباره سوپرجام تصمیم بگیرد.

پیش از این حسن زاده درباره رای سوپرجام گفته بود بعد از اعتراض باشگاه استقلال Esteghlal نسبت به رأی کمیته انضباطی، کمیته استیناف رأی ما را تشدید کرد و علاوه بر نتیجه بازی، استقلال به جریمه نقدی محکوم شد. اما اینکه برخی می‌گویند باید صبر می کردیم تا روز بازی و بعد از آن اگر استقلال در ورزشگاه حاضر نمی‌شد رأی را صادر می‌کردیم، امکان پذیر نبود. زیرا مسابقه سوپرجام یک بازی بزرگ است و باید یک هفته قبل تمهیدات زیادی انجام شود و منطقی نیست هواداران، نیروی انتظامی و... در ورزشگاه مستقر شوند و بعد در صورت عدم حضور تیمی که حتی در ایران نبوده، رای سه بر صفر صادر شود.

گفتنی است، قرار بود دیدار سوپر جام بین تیم های پرسپولیس قهرمان هفدهمین دوره لیگ برتر و استقلال قهرمان جام حذفی، 29 تیرماه در ورزشگاه آزادی Freedom برگزار شود.

فتحی ادامه داد: روز قبل از انجام بازی، سازمان لیگ به غلط بازی را لغو کرده است در حالی که در صورت عدم حضور یک تیم باید نتیجه سه بر صفر اعلام شود. همچنین یک اصل بدیهی حقوقی داریم مبنی بر قانون Law منع تجدید مجازات در تجدید نظر که کمیته استیناف آن را رعایت نکرد. مثل اینکه من به حبس ابد محکوم شوم و درخواست تجدید نظر بدهم و در تجدید نظر مرا به اعدام execution محکوم کنند.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: پس از اعتراض باشگاه به حکم صادره، علاوه بر نتیجه سه بر صفر، 500 میلیون ریال نیز جریمه شدیم که این مسئله مخالف اصول بدیهی و پذیرفته شده حقوقی است و هم با بند چهار ماده 106 آیین نامه انضباطی مغایرت دارد که به صراحت می‌گوید کمیته استیناف نمی تواند مجازات کمیته انضباطی را تشدید کند.

او درباره شکایت یازالده گومز پرتغالی که در بهمن ماه سال 96 به ایران سفر کرد ولی بدون انجام بازی برای استقلال از این باشگاه برای دریافت خسارت شکایت کرده است، اظهار داشت: متاسفانه یک دعوتنامه برای او ارسال شده بود که در آن مدت، مبلغ و جزییات قرارداد و اینکه هزینه هتل با باشگاه است، قید شده بود و در حقوق بین المللی ورزشی این به معنای قرارداد است.

وی افزود: این بازیکن به تهران آمد ولی در تست های پزشکی رد شد. ولی او این حق را برای خودش قائل است که طرح دعوی کند و امیدوارم با دفاعیات باشگاه از این مسئله متضرر نشویم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام شنیع زن جوان با 5 عضو شورای شهر بابل! / امام جمعه چه گفت ؟! + سند

آخرین خبر از اولین اعدامی مفسد اقتصادی معروف!

زیباترین دختر شهر عروس پنهان بود !

حمله عرب ها به لنج ایرانی در خلیج فارس / ملوان بوشهری کشته شد + عکس

اقدام شوم تازه داماد با دستور برادرعروس! + عکس و گفتگو

همخوابی زن تهرانی با داماد قبل ازدواج اوبا دخترش

خودکشی لیلای 16 ساله در ویلای مجردی متین 37 ساله!

تجاوز به یک دختر  توسط 5 پسر که فیلم غیر اخلاقی دیدند!

راز جسد تکه تکه شده دخترانه در کیسه زباله+عکس

زن خائن دوستانش را به اتاق خلوت شوهرش فرستاد! / طلاق می خواهم

100سال زندان برای شکنجه گران مرد طلافروش سنندجی + عکس

اقدام شنیع پسرجوان با دختری خاص در خانه مجردی!

طلاق یک زن که نام شوهرش را در موبایل خون آشام سیو کرده بود!

وحشتناکترین رجزخوانی یک شرور در اینستاگرام + فیلم 16+

دختر جوان فقط خانه های مجردی تهرانی ها را می شناخت!

بلای وحشتناک بر سر خانم بازیگر در حمام هتل!

 

کدخبر: 414624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟