الحاجی گرو شبیه مؤمن‌زاده خودمان است

پرویز برومند برخلاف رقیب زمان حضورش در استقلال Esteghlal یعنی هادی طباطبایی از موافقان امیرحسین فتحی محسوب می‌شود!

برومند با اشاره به محدودتر شدن لیست بدهی‌های باشگاه استقلال گفت: از باشگاه درخواست شفافیت با مردم را دارم. این تیم متعلق به مردم است و هزینه‌هایش از طریق بیت‌المال پرداخت شده و می‌شود. از آقای فتحی که مدیری ورزشی و کاربلد است هم می‌خواهم لیست طلبکاران باشگاه را طبقه‌بندی شده منتشر کند تا بدانیم کدام مدیران چقدر بودجه داشتند و بر اساس آن بودجه چقدر خرج کردند، قرارداد‌ها زمان کدام مدیر و مربی بسته شده، میزان دستمزد‌ها چقدر بود و چه مقدار در زمان معین شده، پرداخت و چقدر مانده است. بازیکنان طلبکار چقدر بخشش کرده‌اند تا تسویه‌حساب و رفع مشکل شود. به این صورت مردم مدیر، مربی و بازیکن استقلال در دو دهه اخیر را خوب ارزیابی می‌کنند.

سنگربان اسبق آبی‌پوشان درباره بازیکنان خارجی این تیم گفت: یک زمانی رونالدو Ronaldo در منچستر بازی می‌کرد و این باشگاه تا پیدا کردن جانشین خوب برای مهاجمش حاضر نشد با هیچ رقمی او را بفروشد. به نظرم باشگاه استقلال بابت مامه تیام غفلت کرد. قرار هم نیست الحاجی گرو جای او را پر کند، چون از نظر گلزنی در قواره تیام نیست، اما از نظر فنی یک فوتبالیست دونده و جنگنده است. اگر الحاجی گرو را به احمد مؤمن‌زاده، همبازی خودم، تشبیه کنم تیم در کنار او به یک تمام‌کننده احتیاج دارد. مؤمن‌زاده سال‌ها جزو بهترین و مؤثرترین بازیکنان استقلال بود. همه کار می‌کرد جز گل زدن پس در کنار الحاجی گرو به یک فوروارد چهارچوب‌شناس نیاز است، ضمن اینکه روح‌ا... باقری در 2 ماهه گذشته نشان داده تأثیرگذار است. استقلال غیبت تیام را مدیون مدیر و معاونی است که شب‌ها دنبال عکس گرفتن با بازیکنان بودند.

از برومند درباره عملکرد رحمتی مقابل السد سؤال کردیم که جواب داد: در صحنه گل سوم السد اشتباه اول را آرمین سهرابیان مرتکب شد. او چرا از وسط زمین جای اینکه توپ را در عرض و عمق پاس بدهد آن را به دروازه‌بان می‌دهد در حالی که می‌بیند 3 بازیکن السد در زمین استقلال مستقر هستند؟ اشتباه بعدی را هم رحمتی کرد که توپ را به وسط زمین برنگرداند و می‌خواست از عقب بازیسازی کند و اشتباه بدتر را پژمان منتظری انجام داد که دیر متوجه شد رحمتی توپ را به او پاس داده و استارت ضعیفی زد، اما این وسط یک نکته فنی را نادیده نگیریم، استقلال تا زمانی که روزبه چشمی، مدافع میانی بود جلوی همه حملات السد مقاومت کرد. از لحظه‌ای که چشمی به خط میانی منتقل شد دفاع استقلال از هم پاشید. مسلماً دانشگر عمدی مرتکب اشتباه نشد، اما چشمی 2 سال است در آن پست با بازیکنان کناری مچ شده و کسی نمی‌تواند فعلاً جای او را از نظر فنی و روحی پر کند.

برومند در پایان گفت: فتحی در شروع کار پرونده‌های زیادی را بسته که از نظر مدیریتی و کاری بسیار مهم و مثبت بوده. حضور اصغر حاجیلو در کنار نصرا... عبداللهی در تیم باعث افزایش حرمت‌ها شده و این هم خوب است و امیدوارم استقلال در ادامه راه بر مشکلاتش فائق آید و بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

سهیلا شوهر داشت اما تسلیم 100 دلاری مرد عرب شد!

سجاد و دوست موقشنگش داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

فیلم اعتراف راننده ای که پلیس شیراز را کتک زد + عکس

آخرین خبر از سرنوشت تلخ پرنیای 2/5 ساله کرجی + عکس

دردسر ازدواج برای دختر نخبه کنکور / نوشاد از همان دوران نامزدی مرا تحریم کرد

این 3 بچه محل مخوف آبادان را به هم ریخته بودند؟! + عکس

خواهرم با عشوه گری با خواستگار من ازدواج کرد

مهدیه در خانه خاله خانم شبی 300 هزار تومان می گرفتند!

امیر را جایگزین شوهرم کرده بودم ! / مرد بی نوا وقتی فهمید دنیا روی سرش خراب شد

کدخبر: 413307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟