قدرت‌نمایی دوباره چوکا در فوتبال ایران +عکس

دو دهه بعد از شکست‌ناپذیری و نتایج درخشان تیم چوکا تالش در استادیوم پوریای ولی(قلعه عقاب‌ها) در لیگ آزادگان که با برتری خانگی برابر پرسپولیس، تساوی مقابل استقلال Esteghlal و مهم‌تر از همه، کسب رتبه ششم در پایان فصل برای این تیم پُر طرفدار همراه بود، چوکا دوباره به دنبال بازگشت به سطوح بالای فوتبال ایران است.

چوکا که همین حالا هم طرفداران زیادی دارد، با حمایت فوق‌العاده تماشاگران تالشی امسال مجددا توانست از لیگ دسته سوم صعود کند ولی اتفاق مهم‌تر برای این تیم، دیروز در دیدار جام حذفی و در آستانه آغاز مسابقات لیگ دو رخ داد که شادی مضاعف آنها را به همراه داشت.

دیروز بازی‌های مرحله پنجم جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد که چوکا تالش در دیداری دشوار در ورزشگاه نفت تهرانسر مهمان بادران تهران پُر مهره بود ولی با این وجود توانست دست به کار بزرگی بزند و با ترکیب نیما دلاوری، سید هادی موسوی، احسان عبدی، میلاد جلالی، محمد جعفری، مصطفی زینعلی، هادی سهرابی، علی مصطفایی، مجتبی رستمی، محمد دادرسی و رضا بهمئی مقابل تیم مدعی لیگ یک به برتری برسد.

چوکایی‌ها تا دقیقه ۸۵ بازی دیروز مقابل بادران با یک گل عقب بودند ولی گلزنی رضا بهمئی، شادی را به اردوی سبزقباها آورد و آنها با روحیه‌ای مضاعف در ادامه مسابقه کار کردند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

مثل بسیاری از مسابقات حذفی که تیم‌های کوچک‌تر و دسته پایین‌تر برابر تیم‌های قدرتمند در ضربات پنالتی موفق می‌شوند، چوکا تالش هم دیروز این اتفاق را تکرار کرد و با نتیجه ۴ بر ۳ برابر بادران تهران به برتری رسید و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شد تا پس از سال‌ها دوباره در انتظار یک حریف لیگ برتری باشد.

با وجود اینکه شرکت چوکا حمایت‌های دو دهه قبل خود را از این تیم نداشته، اما اعضای این باشگاه و تیم مصمم‌تر از قبل امسال به لیگ دو صعود کردند و در جام حذفی هم شگفتی خلق کردند تا نشان دهند به دنبال کسب شهرت و آوازه دوباره در فوتبال ایران هستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم خائن بود سرش را بریدم! / با چشمان خودم دیدم! +عکس

تایید فساد مردان عراقی با زنان ایرانی در مشهد توسط یک مقام!

تجاوز خونین پسر همسایه به شیلا 11 ساله در اتاق خواب + عکس

سلفی بی شرمانه پرستاران با یک جسد +عکس

ناگفته های تلخ فریده از بی شرمی های پسرش

تجاوز به زن جوان در صحنه سرقت! + عکس

شیلا زن نیما بود اما از فرشاد بچه دار شد !

اعدام پریا استاد 34 ساله دانشگاه / او وقتی به هوش آمد همه چیز را باخته بود !

خواستگار شیطان صفت ریحانه را با 2 مرد به حجله اجباری برد

بلای هولناکی که بر سر نسرین زن چاق تهرانی در بیمارستان آمد

فیلم های مستهجن برای بی آبرو کردن یک مرد / زن دوستانش را به اتاق شوهرش فرستاد

نقشه شوم دختر جوان در سفر با مدیرعامل شرکت به دوبی / عکس های غیر اخلاقی رییس را به دادگاه کشاند !

سوسن برای یک شب عقد موقت می شد / نمی دانم بچه ام از کدام مرد است

 

 

کدخبر: 412893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟