گتوزو: هنوز هم به خاطر شکست به ناپولی، افسوس می خوریم؛ این فصل می توانیم فوتبالی جذاب به نمایش بگذاریم

میلان موفق شد با گل ثانیه های پایانی کوترونه، آاس رم را شکست دهد. جنارو گتوزو که از این پیروزی خوشحال بود، در پایان بازی به خبرنگاران اسکای اسپورت ایتالیا، گفت:

این دومین بازی فصل است و همه دائم از من می پرسند، آیا میلان به چیزی که نیاز داشت رسید یا نه. به خاطر شکست به ناپولی، افسوس زیادی داریم. امشب در 45 دقیقه ابتدایی، حتی بهتر از بازی قبل بودیم. این فصل 4 یا 5 تیم هستند که تقویت شده اند و ما هم یکی از آن ها هستیم. الان نمی توانم در مورد وضعیت تیم نظر قطعی دهم. هنوز در برخی نقاط باید یک تیم کامل شویم. نمی توانیم فکر کنیم که می توانیم مقابل هر حریفی، بازی را کنترل کنیم. باید توپ را به جریان دربیاوریم؛ این مهم است.

باشگاه کاملا تیم را تقویت کرده و در اختیارم گذاشته است. 4 یا 5 ضدحمله خوب زدیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. باید از این نظر بهتر شویم. حضور کاکا، مالدینی و لئوناردو در سن سیرو؟ باید بگویم به خاطر حضور افرادی که تاریخ را نوشته اند، شوق زیادی داشتیم. نمی توانیم فکر کنیم که ترکیب فعلی هم باید همین کار را انجام دهد. امسال می توانیم فوتبال خوب به نمایش بگذاریم. باید خونسرد تر باشیم.

بعضی بازیکنان هنوز به مرحله آمادگی نرسیده اند. در حالی که لاکسالت و کاستیخو، امروز با پاهای تکنیکی خود به تیم کمک کردند. بیلیا؟ او مسئول تمام چیزها نیست. بیلیا برای تیم بسیار مهم است. او شاید با اراده ترین فرد تیم نباشد، اما بلد است با مهارت های خود، چگونه ما را از فشار خارج کند. هیگواین یکی از بازیکنان مهم تیم، در امر پاسکاری است. چون کل تیم را به هم نزدیک می کند و از عقب بازیسازی می کند. پاتریک بازیکنی است که همه دوستش داریم. درست است که فرصت بازی زیادی به دست نیاورده، اما به زودی هر سه روز یک بار، به میدان خواهد رفت. همه فرصت بازی خواهند داشت.

 

کدخبر: 412432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟