مانه: لیورپول قهرمانی لیگ برتر را می‌خواهد؛ من از صلاح سریع تر هستم!

سادیو مانه، وینگر سنگالی لیورپول مدعی شد از محمد صلاح، هم تیمی‌اش سریع تر است.

به گزارش مارکا، مانه که یکی از اعضای مثلث خط حمله آتشین لیورپول است و فصل پیش هم یکی از ارکان رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود، در مصاحبه با این نشریه می‌گوید:

خودم با تلاش باعث شدم رویایم محقق شود و این چیزی است که هر جوانی باید آویزه گوشش کند. توصیه‌ام به همه بازیکنان آفریقایی و به کلی همه آنهایی که به اروپا می آیند این است که برای رسیدن به خواسته شان تلاش کنند. وقتی جوان هستید، رویاهایی دارید اما نباید فراموش کنید که برای محقق کردنشان باید به سختی تلاش کنید. مثبت نگر باشید و هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید. این تنها چیزی است که خودم به آن رسیدم.

لیورپول مدت‌هاست قهرمان لیگ برتر نشده؟ این یک چالش بزرگ است. لیورپول در این سال‌ها جام‌های زیادی برده اما نتوانسته لیگ برتر را ببرد. این جام را می‌خواهیم و به همین خاطر هم بازیکنان بزرگی جذب کردیم. می‌خواهیم کار خاص و ویژه‌ای انجام بدهیم اما بدون هیچ فشار اضافه‌ای. حالا همه از لیورپول حرف می‌زنند اما باید آرام و گام به گام پیش برویم. اکنون برای صحبت از جام‌ها زود است. لیگ را ترجیح می‌دهم یا اروپا را؟ هر دو. باشگاه بزرگی چون لیورپول باید برای هر دو جام بجنگد.

کلوپ؟ همه او و شخصیتش را می‌شناسند و از معرکه بودنش حرف می‌زنند. او عاشق کارش است؛ به شما انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود مدام عملکرد بهتری ارائه دهید. سطح بازی تان در زمین را بهبود می‌بخشد. او رابطه خاصی با بازیکنانش دارد و مدام به آنها انگیزه می‌دهد. البته که زیر نظر کلوپ بازیکن بهتری شدم. خوش شانسم که او را به عنوان مربی در کنارم دارم.

الگو؟ رونالدینیو کسی بود که از او الهام می‌گرفتم. در حال حاضر یک نفر به طور خاص الگویم نیست بلکه گروهی از بازیکنان بزرگ را دنبال می‌کنم تا چیزی از آنها یاد بگیرم. دوی سرعت با صلاح؟ (باخنده) البته که من از او سریع‌ترم. شاید در مسافت‌های کوتاه نتوانم اما در دوی 100-200 متری قطعا او را می‌برم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز پسر 9 ساله بکارت دختری را گرفت !

باد موتور هواپیمای ایرباس پسر 12 ساله را به آسمان برد + عکس

پیرزن 80 ساله ناگهان حامله شد !

آخرین حرف های کامران و میثم پیش از اعدام در زندان مشهد

تصاویری عجیب از قبیله گم شده در اقیانوس هند

جریمه سنگین برای چالش رقص کی کی kiki در خیابان

لاله شوهر نداشت اما 2 بار حامله شد !

شلیک خونین به مشتری در یک نمایندگی فروش خودرو در همدان + جزئیات

محکومیت دانشجوی سمنانی به 2 سال شرکت در نمازجمعه

آمار وحشتناک و تکان دهنده خودزنی دختران 14 ساله

همخوابی نوعروس با هم دانشگاهی اش بعداز ازدواج / وقتی هانیه را در کلانتری دیدم خشکم زد!

تجاوز به خواهر ناتنی در اتاق خواب / ساغر در کلانتری چه گفت؟

2 ماه قبل از عروسی از میلاد حامله بودم / عروس 17 ساله بودم که پسر غریبه مرا به خانه اش برد !

 

کدخبر: 411964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟