زندگی متفاوت کاوه و فرنوش در بلژیک

شکست دیناموزاگرب مقابل یانگ بویز در بازی برگشت پلی آف لیگ قهرمانان باعث شد صادق محرمی فرصت حضور در معتبرترین تورنمنت فوتبال باشگاهی دنیا را از دست بدهد تا تنها کاوه رضایی به عنوان ستاره ایرانی با بروژ بلژیک در انتظار برگزاری آئیین قرعه کشی این رقابت ها باشد.

ستاره گران قیمت ژوپیرلیگ دو هفته قبل با انتقالی رکوردشکن از شارلروا راهی قهرمان بلژیک شد تا در دومین سال حضور در فوتبال اروپا حالا این فرصت را داشته باشد با پیراهن شماره 10 این باشگاه مطرح به جدال بزرگ ترین و معتبرترین قهرمانان اروپا برود. رقابتی که عصر فردا در مقر یوفا قرعه کشی و گروه بندی آن مشخص می شود تا کاوه و هم تیمی هایش در سید 4 در انتظار رویارویی با سه رقیب قدرتمند باشند.

با بازی در دربی ها غریبه نبودم

کاوه رضایی چند روز بعد از حضور در اردوی بروژ با قراردادی 5 میلیون یورویی این فرصت را پیدا کرد تا در دربی فوتبال بلژیک باز هم مقابل اندرلخت به میدان برود. ستاره ایرانی در تشریح این اتفاق و اولین تجربه اش مقابل آن خیل عظیم تماشاگر ورزشگاه جان بریدل گفت:« این اولین تجربه من در دربی های بزرگ دنیا نبود چون من سابقه بازی در بزرگ ترین دربی آسیا مقابل 100 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی Freedom را نیز داشتم. بنا براین نه استرسی داشتم نه دیدن صحنه های ورزشگاه بروژ برایم غیرطبیعی بود».

کاوه رضایی

با بارسلونا بازی کنیم کل ایران نگاه می کنند

شماره 10 بروژ در ادامه به حضور در لیگ قهرمانان اروپا اشاره و افزود:« خوشحالم فرصت حضور در چنین رقابت هایی نصیب من شده است. یکی از بزرگ ترین آرزوهای من همین بود و الان هم شک نکنید اگر ما به بارسلونا بخوریم در هنگام بازی تمام ایران به عنوان طرفدار بروژ این جدال را تماشا خواهند کرد».

کاوه رضایی

پول برایم اهمیتی ندارد

مهاجم ایرانی همچنان به عنوان این که رکوردهای نقل و انتقالاتی تاریخ ژوپیرلیگ را شکسته تا عنوان گران ترین بازیکن را به خود اختصاص دهد مورد توجه رسانه های این کشور قرار دارد تا از این حیث زیر بار فشارهای روحی قرار داشته باشد چون حالا انتظارات از او خیلی بالا رفته است. کاوه در واکنش به این رکوردشکنی و کسب عنوان گران ترین جابه جایی تاریخ بلژیک این گونه واکنش نشان داد:«حرفه من تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد و اصلا به این رکوردها و پول توجهی ندارم. روزی که اروپا را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم به پول آن اهمیتی ندادم چون دنبال رسیدن به اهداف و آرزوهای بلندپروازانه خودم بودم که قدم به قدم در حال عملی شدن است».

 

کاوه رضایی

همسرم بهترین والیبالیست ایران است

نه فقط کاوه رضایی، بلکه همسرش، فرنوش شیخی نیز در ایران، شخصیت‌هایی شناخته شده و محبوب هستند. همسر ایرانی رضایی عضو تیم ملی والیبال ایران است و فصل گذشته به باشگاه دوفینس شارلروی در لیگ برتر والیبال بانوان بلژیک پیوست. کاوه در این رابطه گفت:" اوایل در این رابطه کمی با دولت ایران مشکل داشتیم ولی در نهایت اجازه حضور همسرم در شارلروی داده شد. او بهترین بازیکن والیبال ایران است. "حالا با گذشت حدود 6 ماه از این موضوع، شیخی دیگر فعالیتی ندارد و شاید با باشگاه هرمس اوستند در ارتباط است که پس از انتقال همسرش به باشگاه فوتبال بروژ، او نیز در کنار همسرش باشد و هر دو در کنار هم سکونت داشته باشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مردان ایرانی 169 زن جوان عراقی را در اربعین باردار کردند!؟

تجاوز به یک هزار دختر از سوی معلم یوگا + فیلم +18

وحشتناکترین اعدام در تاریخ ایران! + جزییات

فیلم لحظه شلیک به خزائی و فرار قاتل خونسرد در خیابان شلوغ + جزییات

این 2 مرد ایرانی با ریش های بلند را می شناسید؟! / آنها اقدام شومی داشتند! + فیلم

مرد متجاوز روی بدن زینب 17 ساله با تتو یادگاری نوشت! + تصاویر

بلای شوم مرد عرب بر سر 2 دختر جوان! + عکس

این جمجمه مردانه حرف می زند ! + فیلم

عروس چند ماهه ام دور از چشم پسرم با مردان غریبه سروسر داشت !

تجاوز وحشیانه به دختر 12 ساله  در خانه پدری / 3 شیطان لباس های او را کندند و ... + عکس

لیلا دور از چشم شوهرش با پسر صاحبخانه خلوت می کرد!

تجاوز زن شیطان صفت و دوستش به راننده تاکسی ! + عکس

مردان عراقی در مهمانی شیطانی با زنان ایرانی فیلم گرفتند / آقایان! فیلم شیطانی را ببینید و بعد کارشناسی کنید!

 

 

کدخبر: 411841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟