گرشاسبی: قرار است از خارج برای پرسپولیس مدیرعامل بیاورند!/ قرار به رفتن باشد کلا می‌روم

حمیدرضا گرشاسبی در مورد اینکه شایعه شده بود فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اولتیماتوم داده ظرف یک ماه آینده مدیرعامل خود را معرفی کند، گفت: بله! قرار است از خارج برای پرسپولیس مدیرعامل بیاورند!گویا اسپانسری هم در این مورد پیدا کرده‌اند! (با خنده) خوشبختانه روابط عمومی فدراسیون فوتبال خیلی زود این خبر کذب را تکذیب کرد و شایعه‌سازان به هدف خود نرسیدند.

تا ثانیه‌ آخری که باشم کارم را انجام می‌دهم

وی در واکنش به این مسئله که در فاصله چند روز مانده به دیدار حساس پرسپولیس مقابل الدحیل صحبت از تغییرات مدیریتی در این باشگاه است و این مسئله حواشی برای پرسپولیس ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: نه این موضوع اجازه نمی‌دهد مشکلی برای تیم ما بوجود بیاید و من تا ثانیه‌ آخری که در پرسپولیس باشم کار خود را انجام خواهم داد.

در سمتی که هستم نمانم در هیچ پست دیگری در باشگاه کار نخواهم کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در صورت رفتنش از این پست آیا به عنوان عضو هیئت مدیره در باشگاهش فعالیت خواهد کرد، یادآور شد: اگر از این سمتی که هستم کنار بروم کلا از باشگاه پرسپولیس جدا خواهم شد و در هیچ قسمت دیگری از باشگاه فعالیت نخواهم کرد. ضمن اینکه در مورد قانون Law جدید برای بازنشستگان هنوز نامه‌ای به وزارت ورزش Sport نرسیده است. باید این نامه بیاید و بعد از آن ببنیم چه می‌شود.

ما هم منتظریم قانون ابلاغ شود

گرشاسبی همچنین در ارتباط با اینکه وزیر ورزش اعلام کرده اگر قانون منع کار بازنشستگان به وی ابلاغ شود در همان هفته اول آن را اجرایی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: انشالله، ما هم منتظریم این اتفاق رخ دهد و قانون ابلاغ شود.

چک اسپانسر تا 48 ساعت آینده نقد می‌شود

وی راجع به نقد نشدن چک اسپانسر پرسپولیس که امروز در اختیار این باشگاه قرارداده شوده بود، به تسنیم گفت: قول داده‌اند تا فردا یا نهایتا 48 ساعت آینده نقد شود. امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

قانون می‌گوید شرایط در آبادان مهیای بازی باشد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نگران نیستند در بازی روز پنجشنبه با نفت آبادان حواشی ایجاد شود و نتوانند بازی خوبی انجام دهند گفت: ما برای بازی فوتبال راهی آبادان می‌شویم و سایر مسائل به میزبان و برگزار کنندگان مسابقه مربوط می‌شود. قانون می‌گوید همه چیز باید برای برگزاری بازی مهیا باشد.

لیدر به آبادان نمی‌بریم

گرشاسبی در واکنش به این موضوع که آیا پرسپولیس با توجه به حواشی که پیرامون لیدرهایش با لیدرهای اهوازی در جریان بازی با استقلال Esteghlal خوزستان رخ داد، باز هم قصد دارد لیدر با خود به آبادان ببرد، اظهار داشت: لیدری با خود با آبادان نخواهیم برد.

 

کدخبر: 409002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟