زکی پور: استقلال برای موفقیت در ۳ جام بسته شده است/هواداران در هر شرایطی حامی ما هستند

میلاد زکی پور درباره برتری ۳ بر صفر استقلال Esteghlal مقابل تراکتورسازی بیان کرد: بازی خوبی بود. دست تک تک هواداران را می بوسیم که در این هوای گرم به ورزشگاه آمدند و آن را پر کردند. فوتبال خوبی ارائه دادیم و خوشحالم با یک نتیجه خوب و پرگل برنده از زمین بیرون آمدیم.

او درباره دلیل صحبت نکردن بازیکنان استقلال پس از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: من دوست داشتم صحبت کنم و این کار را هم انجام دادم.

زکی پور درباره اینکه آیا روند استقلال برای قهرمانی و صعود به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا است یا خیر، گفت: تیممان را برای موفقیت در هر سه جام بسته ایم و هفته به هفته روندمان بهتر می شود‌. امیدوارم همینگونه ادامه بدهیم و به جایگاهی که استقلال بزرگ دارد برسیم.

او درباره بازگشت به پست اصلی اش گفت: با توجه به اخراج محمد دانشگر در بازی با ذوب آهن، در این دیدار آرمین سهرابیان به دفاع وسط رفت و من هم در دفاع چپ که پست تخصصی ام است بازی کردم‌. مهم نیست کجا بازی کنم بلکه در خدمت تیم بودن اهمیت دارد. هرجا وینفرد شفر بگوید بازی می کنم و تفاوتی ندارد در کدام پست به میدان بروم.

زکی پور درمورد اینکه آیا ضعف تراکتورسازی دلیل رقم خوردن این نتیجه بود یا بازی خوب استقلال، گفت: ما خوب بازی کردیم.

مدافع استقلال درمورد اینکه بسیاری از هواداران را به داخل ورزشگاه راه ندادند، اظهار داشت: دم هواداران استقلال گرم. چه در روزهایی که می بریم، چه روزهایی که می بازیم و در سرما و گرما همه جوره از ما حمایت می کنند. آنها خیلی مرد هستند.

 

کدخبر: 406269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟