تارتار: نقطه قوت استقلال حفظ کادرفنی آن است/ برای برد بی محابا به مصاف تیم شفر می‌رویم

درباره حضورش در ورزشگاه آزادی Freedom برای تماشای دیدار استقلال Esteghlal تهران و تراکتورسازی بیان کرد: باتوجه به اینکه تیم ما در تهران حضور داشت، به ورزشگاه آمدیم تا بازی استقلال که باید در هفته آتی به مصاف آن برویم از نزدیک ببینیم و شناخت بهتری نسبت به این تیم پیدا کنیم.

تارتار ادامه داد: استقلال بازی خوبی مقابل تراکتورسازی ارائه کرد و به هواداران این تیم برای برد شیرینشان تبریک می گویم اما شرایط هر بازی متفاوت است.استقلال در جم میهمان ما است و سعی داریم بازی خوبی مقابل تیم قابل احترام استقلال ارائه کنیم و نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم‌.

او درمورد آخرین وضعیت تیم پارس جنوبی اظهار داشت: با توجه به جا به جایی هایی که در تیممان به وجود آمد برای رسیدن به هماهنگی به زمان نیاز داریم.

سرمربی پارس جنوبی درباره تفاوت تیم استقلال تهران نسبت به فصل گذشته گفت: به هر حال این تیم تغییرات زیادی داشته اما حسن استقلال این است که کادرفنی این تیم حفظ شده است و نقاط ضعف و قوت استقلال را می داند. این تیم برای رسیدن به شرایط آرمانی نیم فصل دوم سال گذشته نیاز به زمان دارد.

تارتار درمورد احتمال پیروزی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: در هر بازی برای برد به زمین می رویم و تفاوتی ندارد حریف ما استقلال و پرسپولیس باشند یا هر تیم دیگری. بی محابا بازی می کنیم و از هیچ تیمی نمی ترسیم. به بازیکنانم گفته ام تمام بازی ها را بردن بازی می کنیم اما کارمان برابر استقلال سخت است.

او درباره درخشش ابراهیم صالحی در ۲ بازی اخیر پارس جنوبی تصریح کرد: ابراهیم از سپاهان به خانه خودش بازگشت و خیلی خوشحالیم او امسال هم می تواند به تیم ما کمک کند.

تارتار درمورد اینکه آیا محسن بنگر می تواند مشکلات پارس جنوبی در خط دفاعی را حل کند یا خیر، گفت: تیم ما دفاع زیادی نداشت و تنها ۲ بازیکن بزرگسال در خط دفاعی داشتیم. انتقال مسیح زاهدی به پارس میسر نشد و محسن بنگر می تواند به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید:کاپیتان‌های کی روش در تاکتیک شفر محو شدند/نخستین امتیاز شاگردان عزیزی در تبریز

 

کدخبر: 406268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟