توشاک: من مقصر شکست سنگین برابر استقلال هستم/ بازی دادن شجاعی و دژاگه تصمیم اشتباهی بود

جان توشاک سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره شکست سنگین تیمش برابر استقلال Esteghlal اظهار کرد: تیم ما سه گل دریافت کرد اما امکان داشت که نتیجه بدتر از این برای ما رقم بخورد. این احتمال وجود داشت که تیم ما بیشتر از پنج گل دریافت کند چرا که تیم میزبان از ما خیلی بهتر بود.

سرمربی تراکتورسازی درباره نقش مدافعان این تیم در این شکست و عملکرد فروزان بیان کرد: به نظرم مربی مقصر این شکست است و امروز من روز خوبی نداشتم. توشاک در این بازی اشتباه کرد و باید امروز را فراموش کند. من دوباره تکرار می‌کنم که تیم حریف از ما خیلی بهتر بود اما درباره فرد خاص و یا اشتباه خاصی نمی خواهم صحبت کنم. به مربی و تیم حریف تبریک می گویم و در ادامه بازی ها باید بهتر ظاهر شویم.

توشاک درباره اینکه تیم مد نظرش چه زمانی شکل می‌گیرد، اظهار کرد: درباره این موضوع که چه زمانی ما به هماهنگی می‌رسیم، مطمئن نیستم اما ۷ بازی در پیش فصل انجام دادیم و تا به امروز در هیچ دیداری بازنده نبودیم. ۵ یا ۶ بازیکن جدید در روزهای گذشته به ما اضافه شدند و مشکلی که اکنون داریم این است که وضعیت بدنی بازیکنان جدید با قدیمی ها هماهنگ نیست. شاید این اشتباه ما بود و باید با بازیکنانی به زمین می‌رفتیم که در پیش فصل کنار ما بودند. بازیکنان جدید هنوز برای اضافه شدن به ترکیب آماده نیستند و به زمان نیاز داریم.

اشتباهات 10 روز گذشته منجر به این شکست شد

او درباره عملکرد ضعیف خط حمله این تیم تصریح کرد: ۲ یا چند فرصت خوب به ویژه در نیمه اول داشتیم اما تعداد موقعیت گل اهمیت ندارد و مهم این است که عملکرد تیمی ما ضعیف بود. موضوعی که باید بگویم این است که باید سخت‌تر کار کنیم. اشتباهاتی که در ۱۰ روز گذشته کردیم باعث شد این شکست رقم بخورد. شما دیدید که در زمین چه اتفاقی رخ داد. مقصر این باخت من هستم.

تیم کهکشانی در زمین مسابقه ندیدم

او درباره نتیجه نگرفتن تیم‌های پر ستاره و کهکشانی مانند ا رئال مادرید و احتمال وقوع آن برای او بیان کرد: منظور شما از تیم کهکشانی چیست؟ من امروز تیم کهکشانی در زمین ندیدم و تنها ستاره‌ای که دیدم در آسمان بود. منظور شما کدام بازیکن است؟

اسم بزرگی در تیم تراکتورسازی نمی بینم

توشاک درباره حضور دژاگه، شجاعی و دو بازیکن انگلیسی و حضور خودش در تیم تراکتورسازی گفت: من بازیکن نیستم و اسم بزرگی در تیم، چه خودم و چه بازیکنان نمی‌بینم. ما دو بازیکن از بریتاینا جذب کردیم که به طور کامل آنها را نمی‌شناختیم و زمان لازم داریم. برای من اسم ها بزرگ نیستند.

توشاک درباره اینکه چرا تنها در نشست خبری شرکت می‌کند، گفت: من در یک نشست خبری در هفته شرکت می‌کنم. اگر قرار باشد هفته ای ۴ نشست خبری برگزار کنم، ممکن است دیگران ناراحت شوند و شکایت کنند. سعی می‌کنم یک بار در هفته در نشستی شرکت کنم که همه در آن حضور دارند و همه با هم می‌توانید از من سوال کنید.

بازی دادن شجاعی و دژاگه تصمیم اشتباهی بود

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا از دژاگه و شجاعی بعد از دو ماه دوری از فوتبال استفاده کردید، اظهار کرد: این یک سوال خوب بود و تصمیم من یک اشتباه بود. ما در پیش فصل ۵ بازی انجام دادیم. در هیچ دیداری نباختیم و با بازیکنانی به میدان رفتیم که در پیش فصل در کنار ما حضور داشتند. بازیکنانی که شما نام بردید، ۴ روز است به ما اضافه شدند و حالا باید بگویم مقصر من هستم و شما درست می گویید.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه اظهار کرد: من نیاز به زمان دارم تا از بازیکنانم شناخت پیدا کنم و این دو بازیکن هم به تازگی به تیم ما اضافه شدند و من نیاز به ۳ هفته زمان دارم تا تیم خود را بشناسم. من امروز اشتباه کردم که این دو بازیکن را قربانی کردم و این اشتباه من بود. در این تیم از بالا تا پایین همه جدید هستند. تمام کسانی که اینجا حضور دارند، به تازگی به تیم اضافه شدند؛ حتی مالک و مدیر باشگاه. در این مدت ۴ تغییر مدیریتی داشتیم و تنها ۶ هفته است که اینجا حضور داریم. این یک بهانه نیست و من تنها دلیل نتیجه نگرفتن را می‌گویم. ما باید سخت تر از این کار کنیم.

او درباره جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: بله باید این کار را انجام دهیم و مشکل این است که پیش فصل سپری شده و اضافه شدن بازیکن جدید مشکل است و اضافه شدن ۵-۶ بازیکن جدید، یک مشکل است. همه از بیرون می گویند که بازیکنان جدید می توانند تغییر ایجاد کنند. دو بازیکن ملی پوش در جام جهانی و دو بازیکن از انگلستان آمده می توانند تغییر ایجاد کنند. شما می‌دانید چند بازیکن از بریتانیا به ایران آمدند؟ من نباید بازیکنان را بازی می‌دادم و همه چیز به من می‌گردد. آنها بهترین عملکرد را داشتند و تجربه من در فوتبال ۴۰ ساله است و امروز اشتباهات زیادی کردم و این اشتباهات را می پذیرم.

 

کدخبر: 406265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟