وزیر ارتباطات: اپراتور دوم بیش از تعهداتش به سرخ‌آبی‌ها کمک کرده است

محمدجواد آذری جهرمی که به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید می کرد، درباره پیامک های هواداری تیم های پرهوادار فوتبال ایران و گلایه برخی مدیران باشگاه مبنی بر مبالغ پایینی که به آنها پرداخت می شود، اظهار داشت: اعداد مطرح شده در این خصوص صحیح نیست و در جلساتی که با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس و سیدرضا افتخاری مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال Esteghlal و همچنین مسعود سلطانی فر وزیر ورزش Sport و جوانان داشتیم، توافق کردیم تا همه منابعی که از طریق سرویس های ارزش افزوده برای باشگاه های هواداران جمع می شود به حساب آنها واریز شود.

وی ادامه داد: در گذشته اپراتورها 10 درصد از این مبالغ را برای خود بر می داشتند اما جالب است بدانید به تازگی نه تنها 100 درصد این مبالغ را به طور مستقیم به حساب باشگاه واریز می کنند، بلکه بیش از این نیز به باشگاه ها کمک می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حامی این 2 باشگاه شرکت ایرانسل است و همان طور که گفتم آنها فراتر از تعهدات خود هم به این 2 باشگاه پرداختی داشته اند؛ اخیرا نیز با پیگیری های انجام شده مبالغی به حساب سرخآبی ها واریز شد.

وی در رابطه با اینکه آیا نمی توان این درآمدزایی را به طور مستقیم به این 2 باشگاه واگذار کرد، اظهار داشت: هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد و باشگاه ها می توانند مستقیما درآمدزایی داشته باشند اما در گذشته برخی علاقه داشتند در این کار واسطه ای وجود داشته باشد.

** آمادگی حل مشکل آنتن دهی در ورزشگاه آزادی Freedom ظرف یک هفته

وزیر ارتباطات در رابطه با مشکل آنتن دهی در ورزشگاه آزادی گفت: در این رابطه باید بگویم همراه اول تمام تجهیزات لازم را خریداری کرده و آماده نصب در ورزشگاه آزادی است اما مدیریت ورزشگاه هنوز برای نصب این وسایل با همراه اول به تفاهم نرسیده است.

وی افزود: هفته گذشته با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال صحبت های لازم صورت گرفت و اگر مدیر وزرشگاه آزادی همراه شود این مشکل ظرف یک هفته برطرف خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی پیشتر و در زمان برگزاری شهرآورد پایتخت که خود نیز در ورزشگاه آزادی تهران حضور یافته بود، در توییتی از وضعیت آنتن دهی تلفن های همراه در ورزشگاه انتقاد کرده بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 2 باجناق را می شناسید؟! / آنها تهران را به هم ریختند! + عکس

عکس جسد خونین علی خواجوی! / قاتلان دستگیر شدند + جزییات

حادثه تلخ برای یوزپلنگ ایرانی در جاده مشهد + عکس

78 نفر در یک روستای چابهار مبتلا به ایدز هستند !

دلار همانند پلاسکو در چهارراه استانبول فرو ریخت

تجاوز وحشیانه به کودک 8 ساله تهرانی در مهمانی خصوصی توسط 2 شیطان صفت

صحنه دلخراش یک تصادف درخیابان رسالت/206 راننده وانت را پرس کرد+فیلم

پرونده سیاه یک زن و 4 مرد به جرم فروش محصولات جنسی غیر مجاز در تهران

تجاوز وحشیانه به زن 40 ساله توسط دوستان شوهر

بلایی که همسایه بر سر یک مرد خراسانی هنگام دعا کردن آورد

سرباز جوان هم خدمتی اش را بیهوش کرد و دست به اقدام عجیبی زد

تجاوز  به پسر 8 ساله توسط 2 مرد دست فروش متروی تهران +عکس

ناگفته های شوم دختر 16 ساله از خوابیدن اجباری با یک سگ + عکس

کدخبر: 405350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟