همه نقل و انتقالات امروز و فردا در لیگ برتر

در شرایطی که پنج‌شنبه مهلت نقل و انتقالات در فوتبال انلگیس به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد قرار است چند انتقال مهم در این دو روز صورت بگیرد. در این مطلب سعی شده به مهم‌ترین احتمالاتی که در این زمینه داده می‌شود، پرداخته شود. در زیر به ۱۰ انتقال احتمالی مهمی که همین امروز و فردا و شاید هم در آخرین لحظات پنج‌شنبه در لیگ برتر انگلیس رقم می‌خورد، اشاره می‌شود.

۱۰- جردن پیکفورد به چلسی

چلسی تلاش زیادی می‌کند تا مانع رفتن تیبو کورتوا به رئال‌مادرید شود ولی آن‌طورکه خود این دروازه‌بان بلژیکی و مدیربرنامه‌هایش گفتند، سخت است بتوان کورتوا را در لندن نگه داشت. خانواده دروازه‌بان ملی‌پوش بلژیک هنوز در مادرید هستند و طبیعی است که تیبو به همین خاطر هم شده راحت‌تر پاسخ رئالی‌ها را بدهد. اگر این اتفاق رقم بخورد، چلسی به سراغ جردن پیکفورد می‌رود؛ دروازه‌بان ملی‌پوش اورتون. البته خریدن پیکفورد برای چلسی رقمی بسیار بیشتر از ۳۵ میلیون یورویی می‌شود که رئال‌مادرید برای کورتوا پیشنهاد داده است. کسپر اشمایکل دروازه‌بان لسترسیتی هم دیگر گزینه چلسی است.

۹- ویلفرد زا‌ها به چلسی

از زمانی که مائوریتسیو ساری به چلسی پیوسته، این باشگاه فقط جورجینیو را به خدمت گرفته است. چلسی نیاز مبرم به خریدن بازیکن به ویژه برای خط حمله دارد. اگرچه قرار شده در جلسه روز گذشته ادن آزار را به ماندن در چلسی راضی کنند و از طرفی ویلیان هم گفته در این تیم می‌ماند ولی هنوز جای یک بازیکن در خط حمله خالی است. اولیویه ژیرو یا میشی باتشوای و یا هردوی آن‌ها قرار است از چلسی بروند و طبق گزارشی که دیلی میرر نوشته، ویلفرد زا‌ها مهاجم ۲۵ ساله کریستال پالاس مدنظر این باشگاه است. عجیب اینکه قرار است برای خریدن زاها، چلسی ۸۰ میلیون یورو پول بدهد. رقمی که راحت مسئولان پالاس را راضی می‌کند. تاتنهام هم به دنبال خریدن این بازیکن است.

۸- یری مینا به منچستر‌یونایتد یا اورتون

منچستریونایتد چند وقتی است که به دنبال خریدن یری مینا مدافع کلمبیایی بارسلوناست؛ قرار شده این مدافع را هم با رقم ۳۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد ولی داستان از این قرار است که یک رقیب دیگر هم وارد گود شده است. اورتون حالا گزینه جذاب‌تری برای یری مینا شده چراکه اگر به این تیم برود، احساس تنهایی هم نمی‌کند. لوکا دین، دیگر بازیکن بارسلونا به تازگی راهی اورتون شده و مسئولان این باشگاه راغب هستند تا یری مینا را هم بخرند. البته به غیر از این دو باشگاه، لیون در فرانسه هم دندان تیز کرده تا در صورت امکان مدافع کلمبیایی بارسلونا را بخرد.

۷- توبی الدرویرلد به منچستریونایتد

بعد از هری مگوایر، جروم بواتنگ و یری مینا، منچستر‌یونایتد یک گزینه دیگر هم برای خط دفاعی اش دارد: توبی الدرویرلد. اصلاً قرار بوده این مدافع بلژیکی تاتنهام تا همین الان به یونایتد بپیوندد و کار تمام شود ولی هر بار اتفاق کوچکی رخ داده که موضوع نهایی انتقالش را به تعویق انداخته است. او با ۱۶ میلیون یورو به اتلتیکومادرید آمد و بعد با ۶۷ میلیون یورو راهی تاتنهام شده است. حالا به نظر می‌رسد همه چیز مهیاست تا او تبدیل به دومین بازیکن گران‌قیمت این نقل و انتقالات بعد از ریاض محرز و دومین مدافع گران‌قیمت تاریخ لیگ برتر بعد از ویرجیل فان دایک شود.

۶- استیون انزونزی به آرسنال

اول قرار بود به رم برود و بعد هم در تیررس بارسلونا قرار گرفت ولی انزونزی هنوز در سویاست. او حالا دوست دارد بعد از سه سال حضور در سویا راهی تیم دیگری شود. بعد از ناکامی اش در پیوستن به رم خبر رسید که او قرار است به انگلیس بیاید. پیش‌تر تجربه بازی در این لیگ را برای دو تیم استوک و بلکبرن داشته ولی حالا اونای امری، سرمربی سابقش در سویا او را برای آرسنال زیر نظر گرفته است. رسانه‌های ایتالیایی هم خبر داده‌اند که او پیشنهاد آرسنال را پذیرفته و فقط مانده زمان نهایی اش.

۵- آرون رمزی به چلسی یا لیورپول‌

می‌گویند اونای امری به حضور رمزی برای تقویت خط میانی تیمش در آرسنال خوشبین است ولی داستان از این قرار است که یک سال از قرارداد رمزی با آرسنال باقی مانده و او اخیراً پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه را رد کرده است. رمزی با ۶ میلیون یورو سال ۲۰۱۰ به آرسنال رسید و حالا در فهرست خرید چلسی و لیورپول قرار دارد. لیورپولی‌ها البته با خرید نبی کیتا و فابینیو تا حدودی بارشان در میانه میدان را بسته‌اند ولی باشگاه نزدیک‌تر به او چلسی است که امید زیادی دارد رمزی را آبی‌پوش کند. دیلی اکسپرس نوشته چلسی ۴۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است.

۴- متئو کواچیچ به چلسی

به غیر از آرون رمزی، چلسی یک هافبک دیگر را هم مدنظر دارد. هافبک تنومند باشگاه رئال‌مادرید یعنی متئو کواچیچ. متئو در رئال تبدیل به نیمکت‌نشین شده و به دنبال تیم دیگری است. گفته می‌شود پیشنهاد منچستریونایتد را هم رد کرده و عنوان کرده نمی‌خواهد با مورینیو کار کند؛ موضوعی که ساری را امیدوار کرده بتواند این بازیکن را بخرد. البته اگر لوکا مودریچ به اینترمیلان برود، شاید کواچیچ به این هوا که زمان بازی بیشتری به او برسد، در مادرید ماندنی شود و به لیگ انگلیس نرود.

۳- ایوان پریشیچ به منچستریونایتد

حتی قبل از اینکه ژوزه مورینیو به منچستریونایتد بیاید، این باشگاه به دنبال جذب این بازیکن کروات بود. امسال منچستریونایتد خیلی جدی‌تر به دنبال خریدن بازیکنی است که فینالیست جام جهانی هم بوده ولی فعلاً نشانه‌هایی مبنی بر اینکه پریشیچ بخواهد اینتر را ترک کند، دیده نشده است. شاید اینتری‌ها که زمانی در پی فروش این بازیکن به منظور درآمدزایی بودند، حالا با به خدمت گرفتن احتمالی مودریچ در پی ساختن تیمی رؤیایی و مبارز بیفتند.

۲- عثمان دمبله به آرسنال

شایعه درباره دمبله زیاد شده؛ بعضی‌ها می‌گویند بارسلونا برای خریدن پوگبا نیاز دارد این بازیکن را به صورت قطعی بفروشد و به همین خاطر نباید زیاد تعجب کرد اگر دمبله به مقصد لندن، بارسلونا را ترک کند. از طرف دیگر، اما به نظر می‌رسد آرسنالی‌ها می‌خواهند این بازیکن را فقط به صورت قرضی به خدمت بگیرند. مشکل دیگر اینکه دمبله قید تعطیلاتش را زده و زودتر از موعد به تمرینات بارسا برگشته. نزدیکان او می‌گویند عثمان انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌هایش به والورده دارد.

۱- نبیل فکیر به لیورپول

در شرایطی که قبل از شروع جام جهانی تقریباً انتقال نبیل فکیر از لیون به لیورپول قطعی شده بود ولی در لحظه آخر لیورپولی‌ها به دلیل نامعلومی این موضوع را منتفی کردند. اگرچه کلوپ گفته بود که نقل و انتقالات برای لیورپول به پایان رسیده ولی بعد از برتری ۵ برصفر تیمش برابر ناپولی دوباره از حرف‌هایش برگشت و احتمال داد یک بازیکن دیگر بخرد. حالا رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که این بازیکن کسی به غیر از نبیل فکیر فرانسوی نیست.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین تصاویر آتش سوزی هولناک در برج جردن

جکی چان و گروهش ناگهان گرفتار سیل ویرانگر و خطرناکی در چین شدند +عکس

حکم چندش آور یک قاضی در پرونده صیغه شدن پنهانی یک دختر + عکس

آخرین سلفی قبل از مرگ غم انگیز 2 دانش آموز یزدی در گرجستان + عکس و جزئیات

پسر 13 ساله راز شوم داخل تلفن همراه پدر و مادر را می دانست

بلایی که همسایه بر سر یک مرد خراسانی هنگام دعا کردن آورد

سرباز جوان هم خدمتی اش را بیهوش کرد و دست به اقدام عجیبی زد

تجاوز  به پسر 8 ساله توسط 2 مرد دست فروش متروی تهران +عکس

اولین ملاقات شوم میترای 18 ساله با مرد 40 ساله

ناگفته های شوم دختر 16 ساله از خوابیدن اجباری با یک سگ + عکس

پیدا شدن سوسک و تخم سوسک در غذای بیمار بستری در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران + عکس

دخترخاله ام را دوست داشتم / احسان و بهنام او را به یک خانه برده بودند + عکس

دور از چشم شوهرم با فرشید شاگردش به سفر رفتم

 

کدخبر: 405159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟