قطع همکاری مربی تیم ملی بوکس قبل از جاکارتا

قاسمی‌پور می‌گوید‌: «قرار بود همراه تیم ملی به تورنمنت جام پادشاهی تایلند بروم، اما لحظه آخر اعلام کردند که شورای برون‌مرزی من را تأیید نکرده است. پس از آن قرار بود برای بازی‌های آسیایی به عنوان مربی کنار تیم باشم، اما با توجه به اینکه سهمیه نفرات اعزامی به جاکارتا کاهش پیدا کرد و رئیس فدراسیون نیز قرار است به عنوان سرپرست به جاکارتا برود، اسم من از لیست بازی‌های آسیایی خط خورد.»

مربی تیم ملی با ناراحتی از حذف نامش ادامه می‌دهد‌: «خیلی ناراحت هستم. به همین دلیل با ثوری رئیس فدراسیون صحبت کردم، اما او فقط عذرخواهی کرد. در مربیگری این موضوع تجربه تلخی برایم بود و دیگر فکر نمی‌کنم با این شرایط مربیگری کنم، چون می‌خواستم در تیم ملی بازی کنم، اما به خاطر احدی سرمربی تیم ملی، مربیگری را قبول کردم. می‌خواستم حق استاد و شاگردی را به جا بیاورم و مسئولیت را قبول کردم و آمدم که چنین اتفاق تلخی برایم رقم خورد.»

او با اشاره به جلسه اش با رئیس فدراسیون ادامه می‌دهد‌: «همزمان با گردهمایی رؤسای هیئت‌ها در مشهد با ثوری رئیس فدراسیون صحبت کردم و قرار شد به صورت شخصی راهی جاکارتا شوم، اما وقتی قرار است بیرون دهکده باشم و نتوانم کمکی برای بوکس انجام بدهم، قبول نکردم که در جاکارتا کنار تیم ملی باشم.»

قاسمی‌پور می‌گوید‌: «از ابتدا گفته بودم اگر شرایط حضورم در بازی‌های آسیایی مهیا نیست، بگویند، چون سخت است که کنار تیم ملی باشم، اما کاری از دستم برنیاید. وقتی ورزشکار و یا مربی نیستم دلیلی ندارد با شرایط سخت بمانم. اگر از اول این موضوع را به من گفته بودند اخلاقی‌تر بود. هر چند که هدف من کمک به بوکس بود، اما در کنار آن یکسری انتظارات نیز از مسئولان فدراسیون داشتم که برآورده نشد.»

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس از استعفای قاسمی‌پور مربی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی می‌کند‌: «من از استعفای مربی تیم مطلع نیستم و این خبر را شنیده‌ام. با توجه به اینکه در بازی‌های آسیایی باید یک نفر به عنوان سرپرست همراه تیم باشد، ترجیح دادم خودم به عنوان سرپرست همراه تیم به جاکارتا بروم.»

رئیس فدراسیون بوکس به اردوی آخر اشاره می‌کند‌: «به خاطر نزدیکی بازی‌های آسیایی تیم ملی آخرین اردوی خود را برای آشنایی ملی‌پوشان با شرایط آب‌وهوایی جاکارتا در مازندران از امروز در این استان برگزار می‌کند.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین تصاویر آتش سوزی هولناک در برج جردن

جکی چان و گروهش ناگهان گرفتار سیل ویرانگر و خطرناکی در چین شدند +عکس

حکم چندش آور یک قاضی در پرونده صیغه شدن پنهانی یک دختر + عکس

آخرین سلفی قبل از مرگ غم انگیز 2 دانش آموز یزدی در گرجستان + عکس و جزئیات

پسر 13 ساله راز شوم داخل تلفن همراه پدر و مادر را می دانست

بلایی که همسایه بر سر یک مرد خراسانی هنگام دعا کردن آورد

سرباز جوان هم خدمتی اش را بیهوش کرد و دست به اقدام عجیبی زد

تجاوز  به پسر 8 ساله توسط 2 مرد دست فروش متروی تهران +عکس

اولین ملاقات شوم میترای 18 ساله با مرد 40 ساله

ناگفته های شوم دختر 16 ساله از خوابیدن اجباری با یک سگ + عکس

پیدا شدن سوسک و تخم سوسک در غذای بیمار بستری در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران + عکس

دخترخاله ام را دوست داشتم / احسان و بهنام او را به یک خانه برده بودند + عکس

دور از چشم شوهرم با فرشید شاگردش به سفر رفتم

 

کدخبر: 405155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟