ارزشمندترین بازیکنان لیگ هجدهم

پس از برگزاری بازی های هفته دوم لیگ هجدهم، تعداد بازیکنان حاضر در لیست ارزشمندترین بازیکنان افزایش یافت و بدین ترتیب رقابت برای حضور در صدر جدول بهترین آرام آرام داغ شد.

توضیح ضروری در این باره اینکه برای جلوگیری از هر گونه اجحاف در حق بازیکنان از آیتم های غیر قابل اثبات استفاده نشده تا بازیکنان بر اساس کیفیت بازی خود و عملکردشان بتوانند امتیاز بگیرند.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ هجدهم تا پایان هفته دوم همراه ما باشید:

اول – سیامک نعمتی (پرسپولیس)، ساسان انصاری (سپاهان)، محمد ایرانپوریان (سپاهان) با 3 امتیاز

سیامک نعمتی به عنوان هافبک – مهاجم پرسپولیسی ها در دو دیدار ابتدایی این تیم در لیگ هجدهم از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفت و اتفاقا توانست با عملکرد فوق العاده خود در هر دو دیدار این تیم تاثیر مستقیم در کسب پیروزی داشته باشد. نعمتی در دیدار هفته اخیر توانست دو بار دروازه فولادی ها را باز کند و نام خود را در جدول گلزنان لیگ نیز واردکند. او پیش از این یک پنالتی منجر به گل نیز به دست آورده بود.

ساسان انصاری از دومین بازی سپاهانی ها موتور خود را راه انداخت تا بتوانند به مانند فصل های گذشته یکی از بهترین های لیگ لقب بگیرد. انصاری در بازی اخیر سپاهانی ها برابر سپیدرود موفق شد دو بار دروازه این تیم را باز کند و یک پاس گل نیز برای سایر همبازیان خود مهیا کند تا در صدر ارزشمندترین های لیگ قرار بگیرد.

محمد ایران پوریان با پیراهن سپاهان نیز نشان داد نه تنها از فصل های قبل ندارد بلکه با تجربه تر نیز در ترکیب تیمش به میدان می رود. او نیز به مانند سایر بازیکنان تیم اصفهانی در اولین دیدار این تیم کم فروغ بود اما پس از آغاز دومین دیدار دقیقا همانی شد که در سال های اخیر بود. او بازی اخیر تیمش توانست دو پاس گل مهیا کند تا از همین ابتدای لیگ به عنوان یکی از گلسازترین بازیکنان شناخته شود ضمن این که او در این بازی یکی از گل های تیمش را نیز به ثمر رساند

دوم – علی علیپور(پرسپولیس)، ادی هرناندز، محمدرضا حسینی(ذوب‌آهن)، وریا غفوری(استقلال)، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی(سپاهان)، وحید خشتان(استقلال خوزستان)، حسین ابراهیمی(سپیدرود) با 2 امتیاز

علی علیپور در ادامه بازی های دو فصل اخیر باز هم بازی های خوبی برای پرسپولیسی ها به انجام رساند. او علاوه بر گلی که در اولین دیدار این تیم به ثمر رساند در دومین بازی این تیم نیز توانست پاس گلی به موقع را مهیا کند.

ادی هرناندز را می توان جدیدترین بازیکن خارجی خوبی دانست که پا به فوتبال ایران گذاشت. این مهاجم هندوراسی در هر دو دیدار اصفهانی ها به میدان رفت و توانست در دو بازی این تیم دو گل مهم را به ثمر برساند.

محمدرضا حسینی نیز از جمله بازیکنانی است که با توجه به نوع بازی خود در لیگ قبلی، توقعات را از خود بالا برده است. حسینی در هر دو دیدار اخیر ذوبی ها توانست با پاس های خود مهاجمان تیمش را وادار به گلزنی کند.

وریا غفوری اولین استقلالی حاضر در صدر لیست ارزشمندترین بازیکنان محسوب می شود. غفوری که در بازی دوم استقلالی ها به عنوان وینگر راست به میدان آمد و موفق شد دو گل زیبا نیز برای تیمش به ثمر برساند.

سجاد شهباززاده با عملکرد خود در دیدار اخیر سپاهانی ها نشان داد در راه احیا شدن قرار دارد و می تواند باز هم بدرخشد. او در بازی برابر سپیدرود توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند.

مهرداد محمدی نیز یکی از انبوه سپاهانی هاست که در بازی برابر سپیدرود درخشید. این بازیکن سرعتی فوتبال ایران در بازی اخیر سپاهانی ها توانست یک بار گلزنی کند و یک بار نیز با ارسال پاس گل دیگر بازیکن این تیم را در معرض گلزنی قرار دهد.

وحید خشتان را می توان یکی از گمنام ترین بازیکنانی دانست که پا به لیگ هجدهم گذاشتند. مهاجم جوان استقلالی های خوزستان در هر دو بازی این تیم به میدان رفت و در هر بازی موفق به گلزنی شد تا نام خود را در جدول گلزنان نیز وارد کند.

حسین ابراهیمی را می توان عجیب ترین نام در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ دانست. در حالی سپیدرودی ها این روزها حال و روز خوشی ندارد مهاجم باتجربه این تیم توانسته یک گل به ثمر برساند و یک پنالتی نیز به ثمر برساند.

سوم – آرمان رمضانی(سایپا) با 1.5 امتیاز

رمضانی که در نیم فصل لیگ قبلی به جمع نارنجی پوشان اضافه شده بود به مانند بازی های فصل قبل، در لیگ هجدهم نیز درخشان ظاهر شده است. او در بازی ابتدایی سایپا توانست یک بار گلزنی کند و یک پنالتی نیز به دست بیاورد که البته گلی برای تیمش به دنبال نداشت.

توضیح جدول: بازیکنان به ازای هر گل و پاس گل یک امتیاز مثبت به دست می آورند. هر بازیکن در صورت کسب پنالتی نیزامتیاز به دست می آورد به این صورت که در صورت گل شدن توپ یک امتیاز مثبت و در صورت از دست رفتن آن نیم امتیاز مثبت دریافت خواهد کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم چندش آور یک قاضی در پرونده صیغه شدن پنهانی یک دختر + عکس

آخرین سلفی قبل از مرگ غم انگیز 2 دانش آموز یزدی در گرجستان + عکس و جزئیات

پسر 13 ساله راز شوم داخل تلفن همراه پدر و مادر را می دانست

بلایی که همسایه بر سر یک مرد خراسانی هنگام دعا کردن آورد

سرباز جوان هم خدمتی اش را بیهوش کرد و دست به اقدام عجیبی زد

تجاوز  به پسر 8 ساله توسط 2 مرد دست فروش متروی تهران +عکس

اولین ملاقات شوم میترای 18 ساله با مرد 40 ساله

ناگفته های شوم دختر 16 ساله از خوابیدن اجباری با یک سگ + عکس

پیدا شدن سوسک و تخم سوسک در غذای بیمار بستری در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران + عکس

خودکشی شایان در بالکن خانه زن صیغه ای در مشهد

اقدام گستاخانه مرد افغان با مهناز 15 ساله در تاریک ترین نیمه شب

دخترخاله ام را دوست داشتم / احسان و بهنام او را به یک خانه برده بودند + عکس

دور از چشم شوهرم با فرشید شاگردش به سفر رفتم

 

کدخبر: 405142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟