نیمار: گاهی اوقات تمارض می‌کنم

نیمار پس از حذف تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با شکست مقابل بلژیک روز‌های سختی را سپری کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد این دوران را پشت سر گذاشته است. مهاجم پاری سن ژرمن در صفحه خود، ویدیویی منتشر کرد و در آن به تمارض کردنش اعتراف کرد. بازیکن برزیلی گفت‌: شما تصور می‌کنید من تمارض می‌کنم. گاهی اوقات این کار را می‌کنم، اما در زمین به شدت اذیت می‌شوم.

نیمار در ادامه به سکوتش مقابل رسانه‌ها پس از شکست‌ها اشاره کرد و گفت‌: زمانی که بدون انجام مصاحبه زمین را ترک می‌کنم به این خاطر نیست که من تنها خواهان پیروزی هستم. به این دلیل است که هنوز یاد نگرفته‌ام شما را ناامید کنم. زمانی که این رفتار، نامناسب تلقی می‌شود به این خاطر نیست که یاد نگرفته‌ام با شکست مواجه شوم.

ستاره برزیلی درباره کنار آمدن با انتقادات اظهار کرد: هنوز کودک درونم زنده است. گاهی اوقات مورد پسند دیگران واقع می‌شود و گاهی اوقات عصبانیت آن‌ها را برمی‌انگیزد. جنگ من برای حفظ کودک درونم است، اما درون خودم و نه در زمین بازی. شما فکر می‌کنید من بیش از حد زمین می‌خورم، اما در حقیقت من به زمین نمی‌افتم، فرو می‌ریزم. هر ضربه‌ای که به پای عمل شده من می‌خورد باعث می‌شود درد زیادی را تحمل می‌کنم.

مهاجم برزیلی پس از حذف از جام جهانی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت چندانی نداشت، اما اکنون مشتاق بازگشت به میادین است. او در این باره گفت‌: در پذیرفتن انتقادات تاخیر داشتم. در دیدن خودم در آینه تاخیر کردم تا خودم را به عنوان یک فرد جدید ببینم، اما اکنون در این جا با صورتی پاک و سینه‌ای صاف حضور دارم. من سقوط Fall کردم، اما تنها با سقوط کردن می‌توان برخاست. می‌توانند به من سنگ بیندازند یا این سنگ‌ها را به بیرون پرتاب کنند و من را برای سرپا ماندن کمک کنند، چون زمانی که من سرپا هستم، همه برزیل به همراه من برخاسته است.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماموریت خطرناک 3 گروه داعشی در خاک ایران

صدور کیفرخواست برای مهرداد میناوند !

زن جوان با خوراندن نمک یکی از دوقلوهایش را کشت+ عکس

مرگ خواننده معروف به خاطر رژیم‌های غذایی نادرست + عکس

جواب بله دختر 19 ساله تبریزی برای صیغه شدن / 100 جوان به دام افتادند!

تجاوز گروهی وحشیانه به دختر 17 ساله در استخر خصوصی

سنگ قبر پدر شهید در بهشت زهرا دزدیده شد! + عکس

دار زدن کبری رضایی 14 ساله با چادر در مقابل خانه اش + عکس

تجاوزهای سریالی به 2 پسر در مکانی مقدس!+ عکس

حادثه ناگوار برای دختر چاق تهرانی که عمل زیبایی کرد!

تجاوز وحشیانه برادر شوهر به عروس جوان / این زن در جنوب تهران قتل عام به راه انداخت + عکس

روش خنده‌دار یک زندانی برای فرار از زندان + تصویر

پارتی شبانه در شمال تهران میهمانان عجیبی داشت!+ عکس

 

کدخبر: 402792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟