کی روش مبلغ قراردادش را با ایران کاهش می دهد؟

 به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال به مهدی تاج پیشنهاد داده است که ۸۰۰ هزار دلار تا پایان جام ملت های آسیا به اضافه ۵۰۰ هزار دلار پاداش برای صعود به فینال رقابت ها به او پرداخت کند.

کی روش پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به علی کفاشیان اعلام کرد در صورت دریافت مبلغ قراردادش به یورو، حاضر به ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران است. به همین دلیل قرارداد به مبلغ سالانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو تمدید شد.

اکنون با پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بعید است او حاضر شود قرارداد خود را بار دیگر به دلار بازگرداند. از طرفی با نگاهی به مبلغ قرارداد سالانه این مربی پرتغالی متوجه می شویم این قرارداد برای ۶ ماه حدود ۸۵۰ هزار یورو می شود‌. با این تفاسیر بازهم بسیار بعید به نظر می رسد او برای تمدید قراردادش به مدت ۶ ماه، حاضر شود ۸۰۰ هزار دلار دریافت کند که نسبت به قرارداد قبلی او کمتر است.

هرچند مسئولان فدراسیون فوتبال در هفته های اخیر اعلام کرده اند برای تمدید قرارداد کی روش از لحاظ مالی صحبتی نشده است اما شنیده می شود به دلیل کسب نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کی روش می خواهد ۲۰ درصد به مبلغ سالانه قرارداد قبلی اش اضافه شود.

با این تفاسیر به نظر می رسد رقم ۸۰۰ هزار دلاری که برای تمدید قرارداد کی روش در فضای مجازی مطرح شده است به واقعیت نزدیک نیست چراکه این پیشنهاد نشان دهنده رضایت او برای کاهش مبلغ قرارداد قبلی اش است که این امر تا حد زیادی به دور از واقعیت است.

 

کدخبر: 399490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟