فغانی: به قضاوت ادامه می دهم/ تبعیض در پاداش ها صحیح نیست

فغانی امروز (چهارشنبه) پس از آیین تجلیل از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: داوران فوتبال ایران توانایی بالایی دارند و اینکه هر چند سال یکبار و بر اساس توان افراد در جام جهانی نماینده داوری داشته باشیم، خوب نیست. با برنامه های مدون و برنامه ریزی، می توانیم در دوره های مختلف جام جهانی نماینده شایسته داشته باشیم.

فغانی در مورد انتشار اخبار متعددی مبنی بر کناره گیری وی از دنیای داوری در پایان جام جهانی 2018، توضیح داد: پیش از جام جهانی در پاسخ به سوال خبرنگاران اعلام کردم که چنانچه از داوری اشباع شوم، خداحافظی خواهم کرد.

وی که چهار دیدار جام جهانی 2018 از جمله بازی رده بندی را قضاوت Judgment کرد، افزود: اکنون تا زمانی که توان و ظرفیت مفید بودن داشته باشم در داوری خواهم ماند.

فغانی با انتقاد از رفتار نامناسبی که با داوران در فوتبال ایران می شود، گفت: اینکه مدیران و مسئولان باشگاه ها بخواهند فشار موجود از ناکامی ها را بر سر داوران خراب کنند، اقدام زیبنده ای نیست. هر زمان که به داوران اعتماد کردیم و به آنان فضا دادیم، نتیجه خوبی از آن گرفته ایم.

داور بین المللی فوتبال کشورمان در خصوص پاداش هایی که به وی تعلق گرفته است، گفت: در المپیک 2016 به ورزشکاران طلا، نقره و برنز 300 و 200 و 100 سکه اهدا شد و پس از دوندگی زیاد به من که فینال فوتبال را قضاوت کردم تنها 30 سکه تعلق گرفت.

وی با تاکید براینکه اختلاف اینگونه در پاداش ها صحیح نیست، افزود: باید در آیین نامه این مساله اصلاح شود. از ما که گذشت و امیدوارم برای آیندگان این اختلافات وجود نداشته باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری /خواننده پاپ ایران دستگیر شد / چند زن شاکی هستند!+ عکس

بابک زنجانی قطعا اعدام می شود

جهانی شدن مرگ یک زوج عاشق در بیمارستان+عکس

تجاوز مربی ورزشی به پسربچه ای در شیراز + عکس قربانی

مجازات سنگین برای مزاحم خواننده معروف +عکس

جزئیات دستگیری دزد مسلح بانک ملی در تهران

لحظه تجاوز به یک دختر در شیرینی فروش+ تصویر

تجاوز به سارا و زنده به گور کردن او در جنگل!+عکس

نامزد غیرتی با پخش تصاویر خصوصی لیلی او را مانند برده ها به فروش گذاشت!+عکس

فغانی داور سرشناس ایرانی ممنوع التصویر شد؟ +عکس

دسته ماهی تابه داخل چشم آشپز فرو رفت! + تصاویر باور نکردنی

ماساژ شیطانی در اتاق معاینه پزشک معروف +عکس

2 مرد در دادگاه از لحظات قتل همسرانشان گفتند و اشک ریختند

کدخبر: 398978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟