وضعیت عجیب در آکادمی استقلال

به نظر می‌رسد حواشی آکادمی باشگاه استقلال Esteghlal قرار نیست به پایان برسد، چرا که این روزها اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ می‌دهد. پس از آن که رسیدگی به وضعیت آکادمی از سوی هیئت مدیره باشگاه استقلال به جواد قراب سپرده شد، او هیئت امنایی با حضور خودش، علی جباری، پندار توفیقی، محمد سعیدی و مهدی عبدیان تشکیل داد. این هیئت در اولین اقدام، صادق ورمزیار را از مدیریت آکادمی کنار گذاشته و آن را به گودرز حبیبی پیشکسوت استقلال سپرد و ورمزیار هم سرپرست این آکادمی شد. در مورد سعیدی و عبدیان باید گفت که عبدیان از زمان علیرضا منصوریان به باشگاه استقلال معرفی شده بود و سعیدیان نیز از دوستان سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه است که کارهای اقتصادی می‌کند.

پس از چند روز، حبیبی و ورمزیار که ظاهراً رابطه خوبی نیز با هم نداشتند، در دو ورزشگاه مختلف شروع به تست‌گیری از بازیکنان رده‌های پایه کردند. حبیبی که از این وضعیت ناراحت بود، سراغ مسئولان باشگاه رفت و اعلام کرد که باید حکم او را صادر کنند تا خودش تصمیمات لازم را بگیرد، اما حکمی که به او دادند در رابطه با مدیریت آکادمی

در ادامه، هیئت امنای باشگاه از حبیبی و ورمزیار خواست که لیست سرمربیان پیشنهادی برای رده‌های مختلف پایه را بدهند.

هیئت امنای آکادمی باشگاه استقلال پس از چند روز رضا عنایتی را به‌عنوان سرمربی تیم امید و آرش برهانی را به‌عنوان سرمربی جوانان استقلال انتخاب کرد. همچنین هدایت تیم نوجوانان به ایوب اصغرخانی و سرمربیگری نونهالان نیز به مقداد خدابنده سپرده شد. در این خبر که از سوی باشگاه منتشر شد، اشاره شده بودند که انتخاب‌ها با پیشنهاد مدیر آکادمی بوده است، در صورتی که حبیبی اعلام کرد که از این موضوع بی‌خبر بوده است!

محمد نوازی، سرمربی فصل گذشته استقلال هم در مصاحبه‌هایش از افتخاری و توفیقی انتقاد کرده‌ و گفته است که آنها دوستان‌شان را به هیئت امنای آکادمی آورده‌اند. با همه این اتفاقات، مسئولان استقلال بدون توجه به مصاحبه‌های نوازی و حبیبی، امروز (سه‌شنبه) جلسه هیئت امنا را با حضور سرمربیان تیم‌های مختلف پایه تشکیل داده و قرار است به زودی کار مربیان با ارائه برنامه‌های‌شان آغاز شود.

 

کدخبر: 388339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟