فرشاد احمدزاده با وورسلا لهستان بست

به گزارش رکنا، فرشاد احمدزاده که بعد از پایان قراردادش با پرسپولیس زمزمه‌های مبنی بر حضورش در فوتبال خارج از ایران شنیده می‌شد، با تیم وورسلا لهستان به توافق دست یافته و فصل آینده را در این تیم پشت سر خواهد گذاشت.

وورسلا در فصل گذشته لیگ لهستان با کسب 50 امتیاز در رده دهم جدول به کار خود خاتمه داده است و این در حالی است که یک بازی دیگر از این لیگ باقی مانده است. آنها با لژیا ورشو به عنوان قدرت اول لیگ لهستان فاصله 20 امتیازی دارند.

هدایت این تیم برعهده یکی از برترین فوتبالیست‌های تاریخ باشگاه است. تئودوز پالوسکی، اسطوره باشگاه وورسلا که یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه نیز محسوب می‌شود در بخش عمده‌ای از افتخارات این تیم نیز در زمان بازیگری حضور داشته و این مساله باعث محبوبیت بالای او بین طرفداران است. او در سال 2014 نیز عنوان برترین مربی این لیگ را به خود اختصاص داد و سابقه حضور و مربیگری در اتریش را نیز در کارنامه دارد.

شماره 10 کنونی این تیم بر تن کمیل واسک بازیکن 30 ساله اهل چک است که در سال 2016 از تیم حیفا مکابی به این تیم پیوست و در این فصل نیز 14 بازی را پشت سر گذاشته است.

این تیم در فصلی که در حال پیگیری است با میانگین نزدیک به 11 هزار هوادار روی سکوها در رده ششم پرتماشاگرترین تیم‌های لیگ لهستان جا داشته است. آنها در سال 2011 جایزه استادیوم امن را نیز دریافت کرده‌اند.

احمدزاده که در لیگ پانزدهم و بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی به جمع پرسپولیس بازگشته بود، در فصل شانزدهم و هفدهم موفق به کسب عنوان قهرمانی به همراه شاگردان برانکو ایوانکوویچ شده است. او با پیراهن شماره 10 سرخپوشان یکی از بهترین فصول خود را در لیگ هفدهم با 6 گل زده یکی از برترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شد و در لیگ قهرمانان و سوپرکاپ نیز موفق به ثبت گل برای سرخپوشان شده است. او در پایان لیگ با توجه به اتمام قراردادش سودای حضور در فوتبال اروپا را داشت و در شرایطی که از قطر و ترکیه به عنوان مقصدش یاد می‌شد در نهایت توافق ابتدایی را با وورسلا لهستان صورت داد و احتمالا فصل آینده را در لیگ اکستراکلاسا پشت سر خواهد گذاشت.

کدخبر: 385289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟