علاقمندی زیدان به حریف ایران در جام جهانی

اشرف حکیمی مدافع راست 19 ساله رئال مادرید یکی از بازیکنانی است که به احتمال زیاد در بازی تیم ملی ایران برابر مراکش در ترکیب حریف بازی خواهد کرد. حکیمی که محصول باشگاه رئال مادرید و تیم های پایه این باشگاه است اینروزها مورد توجه قرار گرفته است چرا که روزنامه موندو دیپورتیوو که نزدیک به باشگاه بارسلونا است اعلام کرده که او در لیست مازاد زیدان در فصل آینده قرار دارد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید اما این موضوع را رد کرده و اعلام کرد که حکیمی فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند. او گفته است که بازیکنان جوانی مثل حکیمی، مایورال و یورنته فصل آینده می توانند 20-25 بازی برای رئال مادرید انجام بدهند.

اشرف حکیمی که به احتمال زیاد او را در اولین بازی تیم ملی کشورمان در تیم رقیب خواهیم دید نیز در این رابطه گفته است:« کارکردن با زیدان اعتماد به نفس مرا برای حضور در رقابت های جام جهانی بالا برده است.»

اشرف حکیمی دراین فصل و در مجموع در 17 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و دو گل هم برای این تیم زده است. او 7 بازی هم برای تیم ملی مراکش انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده است. این بازیکن 19 ساله با اعتماد به نفس سال ها حضور در باشگاه رئال مادرید می تواند یکی از مهره های کلیدی مراکش در دیدار با تیم ملی ایران باشد. او مراکشی الاصل و زاده شهر مادرید در اسپانیا است.

 

کدخبر: 381768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟