سپیدرود؛تیمی با دوسرمربی! کریمی نرفته، دست نشان راآوردند

مالک معرفی شده این باشگاه که هنوز مطالبات کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته را پرداخت نکرده است، با حربه و حیلیه های متفاوت در حال شانه خالی کردن از وظاایف و تعهداتش است و در این بین مقامات شهر رشت هم مدام از تغییر مالک و معرفی مالک جدید سپیدرود می گویند.
هیات مدیره باشگاه سپیدرود که هنوز به درستی کسی آنها را نمی شناسد و معلوم نیست آیا وجود خارجی دارند یا خیر؟ دیروز نادر دست‌نشان سرمربی ناموفق تیم ملوان انزلی را روی نیمکت تیمشان منصوب کردند! این در حالی است که توافق کامل برای پایان کار علی کریمی در این باشگاه حاصل نشده و هنوز حق و حقوق سرمربی موفق قبلی و دستیارانش پرداخت نشده است.
مالک بی پول سپیدرود خبر نشست اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود را به بیرون داده و مدعی شده است، کمیته فنی(!) که وجود آن هم در این باشگاه بسیار بعید می رسد، به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت با انتخاب نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی سپیدرود در فصل ۹۷-۹۸ لیگ برتر موافقت کردند و به محمد رفیعی مدیرعامل باشگاه اختیار دادند تا با او قرارداد منعقد کند.
نادر دست‌نشان پیش از این سابقه سرمربیگری در لیگ برتر فوتبال ایران با تیم‌هایی نظیر پگاه گیلان و نفت آبادان را دارد و همچنین توانسته با چهار تیم مس کرمان، استیل آذین تهران، نفت تهران و آبادان به لیگ برتر صعود کند. همچنین او موفق شده بود با تیمهای شهید قندی یزد، نساجی قائمشهر، پیام مشهد و شهرداری بندرعباس تا مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر راه یابد. دست‌نشان در سال ۸۷ علاوه بر آن که توانست تیم پگاه رشت را در سطح نخست فوتبال ایران حفظ کند، موفق شد با این تیم به فینال جام حذفی فوتبال ایران نیز صعود کند.
اما همه این کارنامه که همگی مربوط به گذشته است و طی چندسال اخیر جز شکست در پرونده دست نشان دیده نشده؛ دلیلی نمی شود که این تیم بدون تعیین تکلیف علی کریمی، برای او جانشین بیاورد چراکه قرارداد کریمی تا انتهای لیگ هجدهم اعتبار دارد و لغو این قرارداد منوط به پرداخت معوقات میلیاردی آنهاست.
در همین حال کریمی هم تهدید کرده که بدون تسویه حساب تا انتهای اردیبهشت، تیم سپیدرود را از خردادماه تمرین خواهد داد. ماجرایی مشابه نفت تهران و مالک سابق و پرمساله آن یعنی جهانیان...

سپیدرود؛تیمی با دوسرمربی! کریمی نرفته، دست نشان راآوردند

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر خوش صدای ایرانی به جای خوانندگی به عقد شیخ نشین دوبی در آمد

این جوان عینکی را می شنانسید / او شبح عابر بانک ها است +عکس

راز نامه عاشقانه پسر جوان به بازیگر معروف زن پس از خودکشی لو رفت + عکس

تسلیم شدن زن جوان در برابر مرد خواستگار و دوستش در بیابان

راز مرد شیطان صفت را دزد موبایلش به پلیس تهران لو داد / شاکی پرونده دستگیر شد! + عکس

خالی کردن حساب مازندانی ها با نرم افزار جاسوسی

فیلم گفتگو با مردی که حتی به زن مهربان تهرانی هم رحم نکرد / این مرد را می شناسید + عکس

خفت کردن های سریالی زنان روی پل عابر پیاده شرق تهران

اسرار مرگ سریالی سه شوهر یک زن + عکس

دزدان نامرد به پسر سرطانی هم رحم نکردند + عکس

وحید شرور معروف تهران در جشن آزادی از زندان دوستش را کشت!

حذف استقلال وپرسپولیس از آسیا؟ / خانم سربازرس AFC به وکیل ایرانی چه گفت؟

کدخبر: 381287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟