واکنش نیمار به شایعات +عکس

نیمار که در خصوص آینده‌اش شایعات بسیاری این روزها مطرح است، شب گذشته (شنبه) موفق شد عنوان بهترین بازیکن فصل 18-2017 لوشامپیونه فرانسه را از آن خود کند. ستاره برزیلی PSG در ماه مارس (اوایل اسفند ماه) از ناحیه استخوان پنجم متاتارسال (استخوان‌های منتهی به انگشتان پا) دچار شکستگی و در نهایت مجبور شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد، اخیراً پس از به پایان بردن مرحله اول ریکاوری خود به شهر پاریس بازگشت.

نیمار 26 ساله که در فصل جاری در 30 بازی 28 گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده است، پس از دریافت این عنوان گفت: مایلم از تمامی هم‌تیمی‌هایم قدردانی کنم. بابت فصلی که با PSG داشتیم خیلی خوشحالم و احساس غرور می‌کنم. بدون هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستیم این عنوان را به دست بیاورم.

وی که تابستان گذشته در انتقالی پرسروصدا در ازای پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن از بارسلونا جدا و به جمع پاریسی‌‌ها ملحق شد و تا سال 2022 با این تیم فرانسوی قرارداد دارد، اما چند روز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پدر نیمار در تاریخ به تازگی ملاقاتی با پینی زهاوی، مدیر برنامه‌های پسرش داشته و از او خواسته تا مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن را در تابستان پیش‌رو به بازار Store نقل‌وانتقالات بازگرداند.

روزنامه مادریدی «آس» نیز خبر داده که نماینده باشگاه رئال مادرید اخیراً در دو سفری که به برزیل داشته با نیمار که در حال انجام فرایند ریکاوری بر روی پای تازه جراحی شده‌اش بوده، ملاقات‌هایی داشته است. روز گذشته (یکشنبه) هم اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب نیمار در ازای 200 میلیون پوند در تابستان پیش‌رو است. با این حال ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که انجام داده گفت که نیمار 2000 درصد در این تیم فرانسوی خواهد ماند.

نیمار همچنین در مراسم شب گذشته در واکنش به شایعات مطرح شده، اظهار داشت: همه می‌دانند که من برای تحقق اهدافم به پاری‌سن‌ژرمن آمده‌ام. هدف فعلی‌ام هم جام جهانی است. اکنون زمان صحبت کردن در مورد نقل‌وانتقالات نیست و از این شایعات کمی خسته شدم.

کدخبر: 379938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟