آزمون و طارمی به دنبال سورپرایز کردن اسپانیا + عکس

روزنامه «اُپنیونِ مورسیا» اسپانیا در گزارشی به بررسی رقبای تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه B جام جهانی 2018 روسیه پرداخته است. در این گزارش آمده است: اسپانیا در تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد) از ساعت 20 به وقت محلی اسپانیا (22:30 به وقت تهران) در دومین بازی خود در شهر کازان به مصاف ایران خواهد رفت، تیمی که هدفش رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2018 است، هدفی که رسیدن به آن دشوار به نظر می‌رسد، اما آنها قول داده‌اند که برای این هدف بجنگند.

این اولین بار است که این تیم آسیایی در تاریخ خود برای دو دوره متوالی جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب می‌کند. این تغییر با انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در سال 2011 شکل گرفت، تیمی که به دنبال این بود که خود را با این سرمربی باتجربه احیا کند.

این سرمربی پرتغالی می‌داند که چطور از نسل رو به رشد از بازیکنان بیشترین بازده را بگیرد و تیمش اکنون در قاره آسیا برترین تیم است. این موضوع با عملکرد فوق‌العاده ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 ثابت می‌شود، جایی که شکستی را متحمل نشدند و در 12 بازی متوالی دروازه‌شان را بسته نگه داشتند.

بازیکنانی همچون سردار آزمونِ جوان و مهدی طارمی، دیگر مهاجم تیم ملی ایران به دنبال سورپرایز کردن اسپانیا در روسیه هستند، هرچند بزرگترین مزیت این تیم آسیایی، قدرت دفاعی فوق‌العاده‌اش است.

 

کدخبر: 379344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟