نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت Judgment داور ژاپنی در بازی ذوب‌آهن و استقلال Esteghlal در لیگ قهرمانان آسیا گفت: داور ژاپنی شاید تجربه کافی برای قضاوت این بازی سخت و حساس را نداشت اما مرتکب اشتباه تأثیرگذاری هم در این بازی نشد.

وی افزود: این مسابقه دو صحنه حساس داشت اول دقیقه ۵۳ مسابقه که کمک داور آفساید مهاجم استقلال را اعلام کرد و در تصاویر آهسته تلویزیونی شاهد بودیم که تصمیم کمک داور کاملاً درست بوده است.

این داور بین‌المللی با اشاره به پنالتی ذوب‌آهن در دقیقه ۹۰ گفت: صحنه مهم دیگر این بازی در دقیقه پایانی مسابقه رقم خورد و پنالتی اعلام شده برای ذوب‌آهن کاملاً درست بود زیرا دست روزبه چشمی در حالت غیرطبیعی قرار داشت.

مظفری در مورد اینکه شفر گفته داوران ایرانی خیلی بهتر از این داور ژاپنی بودند، گفت: به هرحال مربیان وقتی نتیجه نمی‌گیرند نقطه‌نظرات خودشان را دارند اما این داور اشتباه تأثیرگذاری نداشت.

وی در مورد پرتاب ترقه‌ها در جریان بازی بیان داشت: پرتاب ترقه‌های برای فوتبال ایران گران تمام می‌شود. تیم‌های عربستانی و اماراتی در آسیا منتظر این ترقه‌ها بودند. آنها می‌خواهند از فوتبال ما آتو بگیرند و ما خودمان به آنها خوراک می‌دهیم.

 

کدخبر: 378713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟