پیش بینی پیشکسوت آبی پوشان از نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن

پیشکسوت استقلال Esteghlal می‌گوید تیم استقلال راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

رضا حسن‌زاده درباره مصاف تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: به‌طور کلی بازی کردن در رقابت‌های آسیایی سخت و سنگین است. این که سرمربی ذوب‌آهن قلعه‌نویی است که شناخت زیادی از استقلال دارد، کار را برای استقلال سخت می‌کند. تیم ذوب‌آهن نایب قهرمان لیگ شده و توانایی بالایی دارد. با این‌حال من فکر می‌کنم استقلال توانایی زیادی دارد. شاید خیلی‌ها بگویند که استقلال در بازی قبلی به ذوب‌آهن باخته و نگران تکرار آن بازی باشند ولی من فکر می‌کنم که استقلال خیلی از آن موقع عوض شده است. این تیم در سه چهار ماه اخیر خیلی قدرتمند شده است و بسیار منسجم‌تر از گذشته شده است. ما شادابی را در تمام خطوط استقلال می‌بینیم. این تیم در دفاع و حمله گروهی کار می‌کند و پوشش لازم را از سوی بازیکنان این تیم می‌بینیم. نکته مهم دیگر هم این است که خیال همه بابت تمدید شفر با استقلال راحت شده است. از طرفی من فکر می‌کنم کار استقلال راحت‌تر است چون تجربه آسیایی این تیم بیش‌تر از ذوب‌آهن است.

او درباره غیبت تیام و تاثیرش در بازی با ذوب‌آهن گفت: مطمئنا او جایگزین‌هایی در استقلال دارد. البته این را منکر نمی‌شوم که تیام از هر توپ می‌تواند گل بسازد و سایر بازیکنان شاید از دو یا سه توپ یکی را گل کنند. این را هم قبول دارم که حضور تیام به خودی خود به حریف استرس و دلهره می‌دهد. با این‌حال آن‌قدر هافبک‌های استقلال قدرتمند هستند که توپ ایجاد کنند که فکر نمی‌کنم نبود تیام خیلی برای استقلال مشکل‌ساز شود.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظرش استقلال به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند یا ذوب‌آهن اظهار کرد: شک نکنید استقلال از این مرحله بالا می‌آید. تجربه استقلال بالاتر از ذوب‌آهن است. ببینید چه اتفاقاتی رخ داده که تیم از نیم فصل اول آن‌قدر تغییر پیدا کرده است. استقلال تیم کاملی است و بازیکنانش همدل هستند. برای تیم ذوب‌آهن این بازی سنگین‌تر از استقلال است. این بازی برای استقلال سخت‌تر و سنگین‌تر از بازی با العین و الهلال نیست.

 

کدخبر: 378301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟