توصیه رانیری به رئیس باشگاه نانت برای اخراج او!

به نظر می‌رسد که شمارش معکوس برای پایان روزهای مربیگری کلودیو رانیری در نانت آغاز شده است، چرا که او به رئیس باشگاه توصیه کرده اگر از عملکرد این پیرمرد ایتالیایی راضی نیست، او را اخراج کند.

تنش در روابط میان رانیری و باشگاه نانت هفته گذشته زمانی به اوج رسید که سرمربی سابق لسترسیتی به بهانه پیدا نکردن جای پارک خودرو، از شرکت در جشن هفتادوپنجمین سالگرد تأسیس باشگاه خودداری کرد و به جای آن به لندن سفر کرد، چون سقف خانه‌اش چکه می‌‌کرد!

مورد بعدی که باعث تنش در روابط میان رانیری و باشگاه نانت شد، عمل نکردن این مرد ایتالیایی به خواسته ولادیمیر کیتا، رئیس باشگاه برای عدم استفاده از کاپیتان تیم لئو دوبیوس در بازی مقابل لیون بود. کیتا به این دلیل که مدافع تیمش فصل آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به لیون ملحق می‌شود، از رانیری درخواست کرده بود که او را مقابل تیم فصل آینده‌اش به میدان نفرستد، اما رانیری این بازیکن را در ترکیب اصلی نانت قرار داد و از قضا او در گل دوم باخت 2 بر صفر این تیم هم مقصر بود.

رانیری پس از بازی با کانال پلاس فرانسه مصاحبه و احساساتش را ابراز کرد. او گفت: خب البته همه رؤسا وقتی که تیم‌شان نمی‌برد، انتقاد می‌کنند. اگر رئیس باشگاه نانت هم از من راضی نیست، فقط یک کار می‌‌ماند که انجام دهد.

با وجود انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کارلو آنچلوتی و روبرتو مانچینی گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی ایتالیا هستند، رانیری هم جزو گزینه‌های هدایت آتزوری است به خصوص که استخدام او از دو گزینه قبلی کم هزینه‌تر خواهد بود.

نانت فصل جاری را با رانیری خوب آغاز کرد، اما از آغاز سال 2018 تا کنون تنها دو برد کسب کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟