اسپالتی: بیش از یک شب بی‌خوابی لازم است تا باخت به یوونتوس را هضم کنم!

مردان لوچانو اسپالتی شب گذشته (شنبه) در حساس‌ترین بازی هفته سی‌و‌پنجم سری A در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا مقابل رقیب دیرینه‌شان در دربی ایتالیا، ‌یوونتوس با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند و شانس‌شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کمرنگ شد. اینتر در حالی این بازی را باخت که بیش از 70 دقیقه از بازی به دلیل اخراج ماتیاس وسینو، 10 نفره بود و در دقایق پایانی بازی برتری 2 بر یک را با شکست عوض کرد.

اسپالتی پس از این بازی که در آن به عملکرد داور مسابقه دانیله اورساتو معترض بود، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: برای من ارزیابی این بازی سخت است. فکر نمی‌کنم که تصمیمات و شرایطی که در این بازی وجود داشت، کاملاً برابر بوده باشند. مهمترین دلیل ما باخت ما اما این بود که بعد از 10 نفره شدن‌مان انرژی فراوانی از دست دادیم. با این حال گل تساوی یوونتوس در وضعیتی درهم و برهم و با بدشانسی ما به ثمر رسید. راستش را بخواهید تیم ما شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر و شانس بیشتری بود.

مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر که در نیمه دوم تعویض شد و جای خود را به داویده سانتون داد، در پایان بازی با چشمانی خیس دیده شد.

اسپالتی در این باره عنوان کرد: بسیاری از بازیکنان ما خسته بودند. مشکل این بود که ما مجبور شدیم برای دفاع کردن و کنترل توپ فشار بیشتری روی خودمان بیاوریم، چون باید از همان خط دفاعی بازیسازی و یک ساختار مشخص را در ضربات شروع مجدد حفظ می‌کردیم، چون یوونتوس بازیکنان بسیار بلندقامتی دارد. با ورود سانتون ما بهتر توانستیم بازی را کنترل کنیم. آسان‌ترین چیز این است که به آنها حقیقت را بگویید. مسلماً ما باید تلخی این شکست را از یاد ببریم، چون تیم‌مان لایق این باخت نبود. سؤال این است که چرا این شکست باید به ما تحمیل شود. این تفاوت است.

سرمربی اینتر افزود: پذیرش این باخت برای من سخت است، چون مشکل این است که شما باید به بازیکنان، احترام و تحسینی که لایقش هستند را بدهید. این بازی برای ما خیلی مهم بود، همین‌طور برای هواداران و برای همه. برای من بیش از یک شب بی‌خوابی لازم است تا این باخت را هضم کنم. برخی چیزها را ما درک نمی‌کنیم. بازی نباید این‌طور تمام می‌شد. این واقعاً ناراحت‌کننده است، چون بازیکنان ما ربات‌هایی بی‌احساس نیستند که فقط کار کنند و کار. آنها برای خوشحال کردن هواداران سخت تلاش می‌کنند و انگیزه دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟