تکواندوکاران ایران در مسابقات جام فجر 4 مدال طلا گرفتند

دومین روز از این مسابقات از صبح یکشنبه با حضور تکواندوکارانی از کشورهای عراق، ایران، افغانستان، لبنان، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، روسیه، سوریه، قزاقستان، عمان و هند در سالن انقلاب شهر کرج برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها در 8 وزن جهانی 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم و به مدت 2روز برگزار شد که امروز (یکشنبه ) و در روز پایانی این مسابقات، تکواندوکاران وزن های 58-، 68-، 80- و 87+ کیلوگرم به مصاف یکدیگر رفتند.

در وزن 58- کیلوگرم محمدحسن پلنگ‌افکن، در وزن 68- کیلوگرم امیرمحمد بخشی، وزن 80- کیلوگرم مهدی خدابخشی و وزن 87+ کیلوگرم سعید رجبی مدال طلا این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

همچنین در وزن 68- کیلوگرم میرهاشم حسینی مقام دوم و سرگی واردازاریان از کشور ارمنستان و محمد سالار وحیدی از ایران به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

در وزن 80- کیلوگرم عرفان ناظمی و در وزن 87+ کیلوگرم مرتضی شیری مدال نقره بیست و نهمین دوره رقابت های تکواندو جام فجر را کسب کردند.

سجاد مردانی دیگر تکواندو کار کشورمان در وزن 87+ به طور مشترک با ویسان دهیر حبیب از کشور عراق عنوان سومی را به دست آورد.

در روز شنبه که اول این رقابت ها بود ، نیز تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب مدال طلا در 4 وزن 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم شدند.

در بخش زنان نیز، در پایان دهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در گروه زنان، تیم ایران بر سکوی قهرمانی ایستاد، جمهوری آذربایجان نائب قهرمان شد و افغانستان عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

این دوره از رقابت ها با حضور تیم هایی از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، هند، روسیه و سوریه در سالن انقلاب شهر کرج برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت ها، در بخش تیمی زنان ایران با کسب 56 امتیاز قهرمان شد و تیم های آذربایجان و افغانستان نیز به ترتیب بر سکوی دومی و سومی ایستادند.

همچنین تیم های روسیه، سوریه و پاکستان به ترتیب در رده چهارم تا ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش زنان با حضور 187 تکواندوکار از روز شنبه به مدت 2 روز در سالن انقلاب شهر کرج برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها، 20 تیم از کشورهای عراق، ایران، افغانستان، لبنان، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، روسیه، سوریه، قزاقستان، عمان و هند شرکت داشتند.

این دوره از مسابقات در گروه مردان در اوزان 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم و در گروه زنان در 8 وزن 46-، 49-، 53-، 57-، 62-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم برگزار شد.

مسابقات جام فجر G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

همچنین رقابت های تکواندو باشگاه های آسیا در روزهای 3و 4 اردیبهشت، با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی به میزبانی البرز برگزار می شود.

استان البرز دارای 37 هزار و 854 تکواندو کار در گروه های مختلف سنی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واقعیت ماجرای دستمزد نجومی بازیگران پایتخت چیست؟ + عکس

دختر جوان مازنی آبروی خودش را در اینترنت برد!

ماجرای صوت "دختر خوشگل" در صحن مجلس لو رفت!

دختر جوان مازنی آبروی خودش را در اینترنت برد!

سعید مرتضوی ، بقایی ، مشایی ، بابک زنجانی در یک بند اوین !

پشت پرده شوم اقدامات زشت زهرا چه بود؟

فجیع / زنی شوهرش را با چاقوی آشپزخانه عقیم کرد + فیلم و عکس

نوشین دوست مطلقه من بود و در خانه ام با سپهر خلوت می کرد

اعتراف خاله مریم به قتل دانیال در سرویس بهداشتی بهشت زهرا تهران+عکس

تجاوز رییس شرکت به دختر جوان/ آقای مهندس با شکایت خانم کارمند به شلاق و تبعید محکوم شد

2 پسر 17 ساله به خاطر این دختر به جان هم افتادند + عکس

محمد شوهر آدمخوارم قلب یک زن را به من می داد تا برایش بپزم! + عکس

 

کدخبر: 374682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟