درخشش جهانبخش با هتریک و پاس گل

شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب هفته سی‌ودوم اردیژه هلند تیم آلکمار در ورزشگاه خانگی آفاس با نتیجه پرگل ۴ بر ۳ تیم ویتسه را مغلوب کرد. وخورست در دقیقه ۷ روی پاس علیرضا جهانبخش زننده گل اول آلکمار بود. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی در ادامه ۳ گل این تیم را در دقایق ۱۲، ۴۵ و ۵۳ وارد دروازه ویتسه کرد تا درخشش خود را در این دیدار کامل کند. تیم میهمان نیز در دقایق ۲۲، ۴۰ و ۶۶ به گل رسید.

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۶۳ این بازی جای خود را به اوورم داد. ملی‌پوش ایرانی در زمان تعویض با تشویق بی امان هواداران آلکمار مواجه شد. ملی پوش ایرانی پس از پایان بازی به رسم فوتبال اروپا توپ بازی که با آن هت تریک کرده بود را از داور مسابقه به یادگار گرفت.

جهانبخش در ۳۱ بازی ‌که برای آلکمار در فصل جاری اردویژه انجام داده روی ۳۰ گل تاثیر مستقیم داشته است (۱۸ گل و ۱۲ پاس گل) و در جدول موثرترین بازیکنان فصل در رده نخست لیگ هلند قرار دارد. علیرضا در جدول گلزنان لیگ نیز با اقتدار در صدر قرار دارد و در فاصله ۲ بازی مانده به پایان فصل مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی محسوب می شود.

گفتنی است تیم آلکمار با این پیروزی خانگی ۶۸ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول اردویژه هلند باقی‌ماند. تاکنون صعود مستقیم آلکمار به رقابت های یورو لیگ قطعی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 373768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟