حق‌شناس: اگر لازم باشد کریمی در مورد مشکلات مالی حرف می‌زند/ باید مقابل ذوب‌آهن هوشمندانه بازی کنیم

درباره پیروزی یک بر صفر تیم سپیدرود مقابل پارس جنوبی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی اول‌مان در سال 97 را مقابل یک تیم خوب که جزو تیم‌های بالای جدولی است با پیروزی پشت سر بگذاریم. هر چند اشتباهاتی هم در این مسابقه مرتکب شدیم، اما خوشبختانه توپ‌های حریف تبدیل به گل نشد و توانستیم پیروز از زمین خارج شویم. 
وی ادامه داد: بعد از پیروزی که به دست آوردیم وضعیت‌مان را در جدول بهتر کردیم، اما همان‌طور که همه می‌دانند حساسیت در انتهای جدول بسیار زیاد است و پنج الی شش تیم برای نیفتادن می‌جنگند. با توجه به اینکه رقبای مستقیم ما در انتهای جدول در هفته‌های آینده با یکدیگر بازی دارند،‌ به نظرم چند هفته آینده تأثیر زیادی در مشخص شدن تیم‌های سقوط‌کننده دارد. 
مربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد دیدار روز شنبه تیمش مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: این بازی برای ما بسیار تأثیرگذار است. ما با تیم دوم لیگ و آماده‌ترین تیم نیم‌فصل دوم بازی داریم. بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم باید بازی هوشمندانه‌ای در این دیدار انجام دهیم تا حداقل با امتیاز از زمین خارج شویم. 
حق‌شناس در واکنش به این پرسش که چقدر امیدوار است سپیدرود بتواند در لیگ برتر باقی‌بماند، عنوان کرد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در جدول یک یا دو رده بالا بیاییم تا شأن باشگاه سپیدرود حفظ شود، اما واقعیت این است که برخی مواقع نمی‌شود با اتفاقاتی مانند دیدار با پدیده مقابله کرد. در آن مسابقه داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد و باعث شد الان پدیده بالاتر از ما باشد. در بازی با پارس جنوبی هم بازیکنان ما چند اشتباه انجام دادند که خوش‌شانس بودیم آن‌ها تبدیل به گل نشد. اگر اتفاق خاصی نیفتد تیم ما فصل آینده هم در لیگ برتر حضور خواهد داشت و با پشتوانه خوب مالی، دیگر برای نیفتادن نخواهیم جنگید. 
وی در مورد مشکلات مالی تیم سپیدرود و اعتراضات بازیکنان این تیم،‌ گفت: متأسفانه در مناطق شمالی ایران از آستارا تا انتهای گرگان، سرسبزی و نشاط جریان دارد، اما تنها چیزی که وجود ندارد سرمایه‌گذار است. این مشکل در تمام زمینه‌ها وجود دارد و جوان‌ها بیکار هستند. فقط بخشی از مردم مشغول کشاورزی هستند. این موضوع گریبان تیم‌های ورزشی را هم گرفته است و سپیدرود هم با این مشکل مواجه است. من قبل از بازی با ذوب‌آهن نمی‌خواهم روی این موضوع «زوم» کنم، فقط امیدوارم با تلاش مسئولان این مشکلات برطرف شود. شما نگاه کنید الان تیمی که به لیگ یک سقوط Fall کند دیگر بالا آمدن آن با این هزینه‌هایی که در لیگ یک می‌شود سخت و یا غیر ممکن است. در هر صورت الان نمی‌خوانم در مورد ریز این مشکلات حرف بزنم،‌ اگر لازم باشد علی کریمی صحبت خواهد کرد. 
وی در پایان یادآور شد: فقط از همه کسانی که زحمت می‌کشند و ما را در روزهای سخت تحمل می‌کنند، تشکر می‌کنم. در روزهای سخت خیلی‌ها ما را حمایت کردند و امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای آنها رخ دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟