بررسی نفر به نفر لیورپول - سیتی

هر دو تیم انگیزه بسیار بالایی برای صعود به دور بعد رقابت ها دارند و انتظار بازی زیبایی از آنها می‌رود. در زیر، نفر به نفر دو تیم را با نمره هایی که دیلی میل به آنها داده، بررسی کرده ایم.
دروازه بان ها:
لوریس کاریوس (7): گلر آلمانی مقابل تیمی که در 16 سالگی قیدش را زد، انگیزه بسیاری دارد. او شروع خوبی ندات ولی رفته رفته روند بهتری پیش گرفت.
ادرسون (8.5): دروازه بان سیتی در تابستان به این تیم پیوست و تا به اینجا به تیمش کمک بسیاری کرده و شرایط تیم گواردیولا را بهبود بخشیده است. او از بهترین‌ گلرهای فصل اروپا بوده و انتظار نمایش خوبی در آنفیلد از او می‌رود.
مدافعان:
ترنت الکساندر آرنولد (8): او که در فاصله یک مایلی ملوود به دنیا آمده و بزرگ شده، آرزوی شب هایی مثل این را در سر داشته است. آرنولد 19 ساله امتحان بزرگی پیش رو دارد ولی آیا موفق خواهد بود؟
کایل واکر (8.5): بزرگترین تمجید از او این است که دیگر کسی به قیمت 50 میلیون پوندی اش اشاره نمی‌کند. او فصل خیلی خوبی داشته و مطمئنا به سیتی کمک زیادی کرده است.
دژان لوورن (7): ممکن است یک بازی استثنایی و یک بازی بسیار ضعیف باشد. او نیاز به یک نمایش خوب دارد که منتقدینش را ساکت کند.
ونسان کمپانی (9): وقتی که آماده است، هیچ مدافع میانی بهتر از او در لیگ برتر وجود ندارد. او نزدیک به یک دهه است که در سیتی عالی ظاهر شده و خوب کار کرده است.
ویرجیل فن دایک (8): همواره توانسته عملکرد مد نظرش را در زمین داشته باشد. مرد 75 میلیون پوندی لیورپول خط دفاع این تیم را تقویت کرده است.
نیکولاس اوتامندی (8): دیگر مثل اتفاقی نیست که منتظر رخ دادنش هستید. در حقیقت نمایش خوب او باعث شده تا جان استونز کاملا از ترکیب سیتی دور شود.
اندرو رابرتسون (8): آماده ترین مدافع چپ لیگ برتر.از وقتی پستش در دفاع چپ را پس گرفته، نمایش‌های بسیار خوبی داشته است. مطمئنا سیتی کار سختی برای مهارش خواهد داشت.
آیمریک لاپورته (7): او که یک مدافع میانی است، به سختی تلاش می‌کند تا در پستی غیرآشنا بازی کند و حالا صلاح او را تهدید خواهد کرد.
هافبک‌ها:
جینی واینالدوم (7): شاید بازیکنی نباشد که تیترها را به خود اختصاص دهد ولی مطمئنا او بازیکن مورد علاقه کلوپ است. دستورات را انجام می‌هد و به تیم امنیت اضافه می‌کند.
کوین دی بروین (9.5): بی نظیر. تماشای بازی اش و پاس‌هایی که ارسال می‌کند لذت بخش است. هافبک بلژیکی در هر تیمی در اروپا خواهد درخشید.
جردن هندرسون (7.5): کاپیتان فعلی لیورپول هیچگاه نتوانسته یاد و خاطره جرارد را زنده کند ولی با حضور کلوپ، او نیز همواره در ترکیب لیورپول حضور دارد.
فرناندینیو (8.5): هافبک برزیلی دقیقا می‌داند چگونه خط میانی را حفظ کند. کلوپ نیز اخیرا از اهمیت او در خط میانی و تاثیرش در دفاع تیم تمجید کرده بود.
الکس اوکسلید چمبرلین (7.5): در دیدار دو تیم در ژانویه، او گلزنی کرد و بهترین بازیکن زمین بود. کلوپ علاقه زیادی به انتخاب بازیکنانی که در دیدارهای پیشین خودش درخشیده اند دارد.
داوید سیلوا (9): هرگاه که سیلوا در زمین حضور دارد، امکان ندارد که از تماشای بازی او هیجان زده نشوید. بازیکنی که سال‌هاست درخشان بوده و خواهد
مهاجمان:
محمد صلاح (9.5): غیرقابل پیش بینی ترین ستاره در تاریخ مدرن لیورپول. هیچکس انتظار نداشت او در فصل اول حضورش در این تیم، 37 گل به ثمر برساند!
رحیم استرلینگ (9): لیورپول سال 2015 از این انتقال خیلی ناراحت بود زیرا آنها می‌دانستند که استرلینگ می‌تواند ستاره بزرگی شود. او تحت هدایت پپ بزرگتر و بهتر نیز شده است.
روبرتو فیرمینو (9): نباید اهمیت او را برای تیم دست کم گرفت. او 23 گل تا به اینجا زده، عملکرد خوبی داشته و در اختیار تیم نیز هست.
گابریل ژسوس (7.5): او گاهی عالی بوده و گاهی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. سوال این است که آیا او می‌تواند جای خالی قاتل The Murderer بزرگ سیتی یعنی آگوئرو را پر کند.
سادیو مانه(8.5): خیلی ها معتقدند که او فصل ضعیفی داشته و اشاره به اخراجش در ورزشگاه اتحاد در ماه سپتامبر دارند. این صحبت‌ها به نظر خیلی منطقی نیست زیرا فرم او استثنایی بوده است.
لروی سانه (8.5): کلوپ تمایل زیادی به جذب سانه داشت ولی قدرت او برای جلوگیری از انتقال سانه به سیتی کافی نبود. او دقیقا می‌دانست که سانه به چه بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد.
میانگین:
لیورپول (7.9)
سیتی (8.5)برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟