جپاروف: 25 روز دیگر درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم

سرور جپاروف در بازی با الریان گل اول تیمش را زد و بازی خوب او در طول 90 دقیقه باعث شد او به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. جپاروف یکی از بهترین بازیکنان فصل استقلال Esteghlal است و یکی از مهمترین اهدف این باشگاه، تمدید قرارداد با او محسوب می شود.
سرور جپاروف در مورد بازی با الریان به ورزش Sport سه گفت: این بازی بسیار مهم بود چراکه ما نمی خواستیم امتیاز میزبانی را از دست بدهیم. برای کشورهای عرب زبان بازی در ورزشگاه آزادی Freedom بسیار سخت است چون این تیم ها در کشور خودشان تماشاگر زیادی ندارند و به همین دلیل ما می دانستیم اگر بتوانیم از جو حاکم بر ورزشگاه استفاده کنیم، می توانیم برنده بازی بشویم.
او ادامه داد: ما در مرحله نیمه نهایی دو بازی در ورزشگاه آزادی داشتیم که شاید در بازی برگشت برابر العین به دلیل بازی های فشرده کمی خسته بودیم و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. دوست داشتیم جلوی 100 هزار هوادار برنده باشیم ولی در دقایقی از بازی، کنترل از دست مان خارج شد و نتوانستیم پیروزی مان را حفظ کنیم ولی در بازی با الریان شرایط بدنی مان خوب بود و توانستیم برنده از زمین خارج شویم.
هافبک استقلال در مورد گلش گفت: در همان دقایق ابتدایی بازی برابر الریان پاسی به من رسید که شرایط برای زدن اولین گل آسیایی من کاملا مهیا بود. در کل فرشید از این پاس ها قبلا هم به تیام داده بود و پاس های از کناره های زمین او برای گل زدن مهاجمان ایده آل است.
جپاروف در پاسخ به این سوال که چرا قبل از اعلام داور به شادی گل پرداخت هم گفت: من زمانی که ضربه را زدم دقیقا دیدم توپ از خط دروازه رد شده است و به همین دلیل هم قبل از اعلام داور خوشحالی کردم. واقعا مدافع الریان کاملا از داخل دروازه شوت زد و من هم وقتی به عقب نگاه کردم متوجه شدم داور این گل را پذیرفته است.
هافبک استقلال در مورد بازی با الهلال هم می گوید: خیلی ها به ما می گویند بازی ما با الریان تشریفاتی است ولی من از این صحبت ها واقعا تعجب می کنم. شما اگر بازی های الدوحیل را تماشا کرده باشید متوجه می شوید که این تیم بسیار قدرتمند است و بسیار مهم است که ما در مرحله بعد با این تیم برخورد نکنیم. به همین دلیل هم باید با حداکثر توان به مصاف الهلال برویم تا صدرنشین بالا برویم. به نظرم بسیار مهم است که ما الهلال را شکست بدهیم تا قدرت خود را به فوتبال آسیا نشان بدهیم. 
او در پایان در مورد تمدید قراردادش با استقلال هم می گوید: صادقانه می گویم که پیشنهاد وجود دارد اما من همه چیز را به آخر فصل موکول کرده ام. تا 25 روز دیگر فصل تمام می شود و من فکر می کنم بعد از این تاریخ می توانم راحت تر در مورد آینده ام تصمیم بگیرم. حضور در استقلال از همه نظر برای من خوب بوده است و در این مدت هواداران این تیم همیشه به من احترام گذاشته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟