ملی‌پوشان ساحلی فردا راهی تایلند می‌شوند

تور جهانی تک ستاره تایلند از 19 تا 22 فروردین ماه در شهر ساتون این کشور برگزار می شود و تور آزاد کنفدراسیون آسیا نیز از 25 تا 28 فروردین ماه در شهر سامیلا تایلند برگزار خواهد شد.
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران ساعت 22 فردا شب (پنج شنبه شب) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور تایلند می‌شوند تا در این رقابت‌ها شرکت کنند.
تیم ملی الف (بهمن سالمی – آرش وکیلی)، تیم ملی ب (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) ملی‌پوشان اعزامی به این رقابت‌ها هستند که رضا نائینی به عنوان سرمربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست تیم‌های ملی الف و ب ساحلی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.
رئیس سازمان ساحلی درباره ترکیب جدید تیم های ملی الف و ب ایران گفت: این تغییرات فنی است که به پیشنهاد سرمربی تیم ملی انجام شده است و در بسیاری از کشورهای جهان نیز رایج است.
فریدون الهامی با تاکید بر اینکه نتایج این تغییرات در کوتاه مدت مشخص نمی‌شود، تصریح کرد: نباید انتظار داشته باشیم که این تغییرات در کوتاه مدت بازدهی خود را نشان دهد زیرا بازیکنان برای هماهنگی کامل نیاز به زمان بیشتری دارند.
وی درباره تمرینات آماده سازی تیم‌های ملی الف و ب ساحلی برای حضور شایسته در رقابت‌های پیش رو نیز گفت: دو تیم هشت روز گذشته در اردوی آماده سازی بودند و امشب از گناوه راهی تهران می‌شوند تا فردا تمرین بدنسازی در تهران داشته باشند و شب راهی تایلند شوند.
رئیس سازمان ساحلی در پایان تاکید کرد: ملی‌پوشان ساحلی ایران برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی و المپیک نیازمند کسب امتیازات بیشتری در رده بندی جهانی هستند که این امتیازها در تورهای آسیایی و جهانی به دست می‌آید. بنابر این تیم‌های ایران باید تا می‌توانند در اینگونه رقابت‌ها شرکت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟