متفاوت‌ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا 2018

در حالی که تنها یک بازی تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان باقی مانده است در میان 8 صدرنشین گروه های مختلف تنها یک تیم توانسته در هر پنج دیدار قبلی به برتری برسد و همه 15 امتیاز حاصل از این بازی ها را از آن خود کند و آن هم تیم متمول و قدرتمند الدحیل قطر است.
شاگردان جمال بلماضی که با ادغام دو باشگاه لخویا و الجیش، از ابتدای فصل جاری لیگ ستارگان قطر اعلام موجودیت کردند علاوه بر صدرنشینی در لیگ قطر، در لیگ قهرمانان آسیا نیز توانستند برابر همه حریفان مرحله گروهی به پیروزی برسند و اولین تیم پانزده امتیازی لقب بگیرند. الدحیل در این دوره از رقابت ها در گروه دوم به همراه تیم های ذوب آهن ایران، الوحده امارات و لوکوموتیو تاشکند قرار داشت.
تیم های صدرنشین در دیگر گروه ها به این ترتیب است: گروه اول، الاهلی عربستان با 11 امتیاز، گروه سوم، السد قطر 12 امتیاز، گروه چهارم، استقلال Esteghlal ایران با 9 امتیاز، گروه پنجم، جونبوک موتورز کره جنوبی(با یک بازی کمتر) 9 امتیاز، گروه ششم، شانگهای چین(با یک بازی کمتر) 10 امتیاز، گروه هفتم، گوانگژوی چین با 9 امتیاز و گروه هشتم، کاشیما انتلرز ژاپن با 9 امتیاز.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟