پرسپولیس - السد؛ در اوج ابهام و استرس

روز گدشته باقی مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان در منطقه غرب برگزار شد تا بخشی از تیم های صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شوند. الجزیره در دیداری دراماتیک، نتیجه بازی رفت را تکرار کرد تا حذف الغرافه در قطر را رقم بزند، الاهلی هم با 2 گل تیم ساغلام را از پیش رو برداشت تا راهی مرحله بعدی شود.
اما با این حال هنوز سرنوشت این گروه به طور کامل مشخص نیست. الاهلی اگرچه اختلاف 3 امتیازی با تیم الجزیره دارد اما باتوجه به بازی رودررو در هفته پایانی، همه چیز قابل جبران به نظر می رسد.
تیم اول گروه A با تیم دوم گروه C که پرسپولیس در آن حضور دارد دیدار خواهد کرد و تیم دوم نیز با سرگروه جدال می کند.
باتوجه به داستان بازی با تیم های سعودی در زمین بی طرف، پرسپولیسی ها دوست دارند با الجزیره امارات روبرو شوند اما بازی پرسپولیس - السد پیش از بازی های گروه A برگزار می شود و همین موضوع، دیدار حساس با ژاوی و یارانش را در هاله ای از ابهام فرو برده است.
اما به هر حال، در گروه اول شانس الاهلی عربستان برای صدرنشینی بیشتر است و پرسپولیس هم برای محکم کاری، باید به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شود. همچنین باید در نظر داشت که صعود به عنوان سرگروه، فرصت بازی برگشت در خانه و رقم زدن سرنوشت در ورزشگاه خانگی را پدید می آورد؛ البته به شرطی که بازی در زمین بی طرف و برابر عربستانی ها نباشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟