پدیده و تعویق دوباره قهرمانی پرسپولیس؟

تیم فوتبال پدیده از آن دسته تیم‌های عجیب لیگ‌برتر هفدهم بود که در ابتدا لیگ را با قدرت آغاز کرد؛ اما برخلاف نیم‌فصل نخست در نیم‌فصل دوم پدیده با انواع و اقسام حواشی روبه‌رو شد. از کسر 6 امتیاز تا اعتصاب بازیکنان به واسطه عدم پرداخت مطالبات باعث شد تا کار تا آنجایی پیش برود که پدیده‌ای‌ها، از تلاش برای کسب سهمیه آسیایی حالا باید در چهار خان آخر خود در لیگ‌برتر هفدهم، برای بقا بجنگند.
شاگردان محمدرضا مهاجری که با وجود عدم برگزاری مرتب تمرینات خود در سال97 با مشکلات عدیده‌ای روبه‌ رو شده ‌بودند، در اهواز و در نخستین گام در سال جدید شکستی خوردند که شاید اگر در مورد آن پنالتی 50-50 داور تصمیم دیگری می گرفت، اکنون شرایط پدیده در آستانه بازی با پرسپولیس چیز دیگری بود.
حالا پدیده پس از شکست مقابل فولاد، این روزها خود را آماده دیدار با پرسپولیسی می‌کند که همچون سال گذشته و لیگ شانزدهم، به دنبال جشن قهرمانی پس از پیروزی مقابل پدیده است. شاگردان برانکو در دو دیدار قبلی خود اگر تنها یک امتیاز کسب می‌کردند، قهرمانی‌‍شان مسجل می‌شد؛ اما شکست مقابل رقیب سنتی و پس از آن سایپا، باعث شده تا کار به هفته بیست و ششم و مشهد کشیده ‌‍شود.
نماینده خراسان که با 26 امتیاز در میان تیم‌های ته‌جدولی قرار گرفته، عزم خود را برای کسب نتیجه‌ای خوب مقابل پرسپولیس جزم کرده و به هیچ‌وجه دوست ندارد در رقابت با قهرمان احتمالی لیگ، دست و پا بسته باشد. پدیده در دور رفت نیز موفق شد در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس برانکو را با تساوی بدون گل متوقف کند و حالا چشم امید این تیم به رقابت خانگی با پرسپولیسی است که شب گذشته با تساوی مقابل نسف‌قرشی، صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان را تثبیت کرد.
آنچه مسلم است اینکه ایجاد جو خوب در تمرینات پدیده و همدلی بازیکنان و کادرفنی این تیم برای موفقیت در برابر پرسپولیس مشخصا کار را برای برانکو و شاگردانش سخت خواهد کرد؛ ضمن اینکه برانکو هم می‌داند جایگاه این تیم مشهدی با فوتبالی که بازی می‌کند همخوانی ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟