آغاز دور جدید مذاکرات بارسا با ستاره ناراضی

اومتیتی که تابستان 2016 با 25 میلیون یورو از لیون به بارسا پیوست، تبدیل به بازیکنی ثابت و غیر قابل جانشین شده است. او به قدری خوب و موفق عمل کرده که ماسکرانو را مجبور به جدایی از بارسا کرد ولی حالا همین ستاره دو سال اخیر، با افت فاحشی مواجه شده است.
اومتیتی در بازی دو بازی اخیر بارسلونا در حد و اندازه های خود نبوده و بسیاری این مساله را به اختلاف او با مدیران بارسا بر سر تمدید قرارداد نسبت داده اند.
اومتیتی ماه گذشته بر سر تمدید با بارسلونا به مشکل برخورد کرد و بلافاصله با طرح پیشنهاد خوبی که از یونایتد دریافت کرده، بارسا را تهدید به جدایی کرد.
جام جهانی در پیش است و بارسا نیز هفته هایی پرتلاطم و حساس را پیش رو دارد. رقم فسخ 60 میلیون یورویی اومتیتی نیز سبب شده تا همه چیز در مذاکرات به سود او پیش برود. بارسا قاعدتا هرچقدر در انتهای فصل جام های بیشتری ببرد و اومتیتی نیز در جام جهانی با پیراهن فرانسه بدرخشد، ارزش این بازیکن مضاعف خواهد شد و همین چند فاکتور مهم باعث شد تا مدافع فرانسوی در مذاکرات تمدید، دست بالا را داشته باشد.
طبق ادعای موندودپورتیوو، پس از شکست مذاکرات تمدید در ماه گذشته، قرار است طی روزهای آتی، دور جدید مذاکرات بین دو طرف آغاز شود و گویا مسئولان بارسا تسلیم خواسته های اومتیتی شده اند. رقم دستمزد او به 9 میلیون یورو در سال افزایش می یابد و رقم فسخ قرارداد نیز نسبت به 60 میلیون یورویی فعلی، تفاوتی آشکار پیدا خواهد کرد. قرارداد فعلی اومتیتی تا 2021 اعتبار دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟